torsdag 21. april 2011

HEMMELIG PROSJEKT

Påsketid er tid for diverse
kreative prosjekter,
i alle fall for meg :)

Årets prosjekt er av det litt større slaget.
Som dere ser går det i beige.......
I utgangspunktet en kjedelig farge,
men veldig anvendelig og går sammen med det meste :)


Vil ikke røpe hva det skal bli enda,
men det tegner til å bli varmt i alle fall :))

Noen som tørr å gjette???


Var så heldig å vinne trøstepremien i Give awayen til
Huset i svingen - Tusen Takk!!!
så nå kribler det i hendene etter å sette i gang her også.....

Men med Handyman borte på arbeid i enda 3 uker,
vil nok hobbytia begrense seg selv.....


Til orientering for dere som var litt bekymret,
så var det Mr Handyman selv
som foreslo å legge ut cowboybildet.
Synes nok at han er like kjekk og tøff som Mr Kane ;)
(og det er han jo selvfølgelig)

I dag skal vi ut på sykkeltur i gråværet,
og kikke på påsketuristene :)
De ser jo sikkert på oss fastboende som noen raringer,
så vi passer på å studere dem litt tilbake vi da ;)

Ha en flott skjærtorsdag :))

Klæm Guri :)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hei på deg!:)
Hvis jeg skal prøve meg på å gjette, tenker jeg at det blir en stor deilig poncho som du kan tulle deg inn i på deilige sommerkvelder, eller et stort pledd. Kanskje jeg er helt på villspor?? :D
Gøy å vinne - heldig du er!

Ha en fin skjærtorsdag du også!

Klem fra meg :)

ide-puffen sa...

Ser ut som en deilig og varm gave.
Hi hi hi så morsomt bilde av cowboyen.
Kos deg videre i påsken.
Vi venter på sol, men trøster meg med sol i hjertet, sol i sinnet hi hi.
Klem
Randi

Stinemorღ sa...

Spennende prosjekt!
Og herlig bilde av Mr Handy :)
- utrolig bra!

GOD PÅSKE
klem

Bondekona sa...

Et stort, deilig teppe?

"Ut og kikke på påsketuristene"
HAHAHA, håper dere har kost dere.
:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...