torsdag 10. november 2011

TIL SVIGERFAR


Det strikkes en del i Fjøset for tia,
og det har blant annet resultert i dette,
på oppdrag fra svigerfar.......



Et par læsta i oransje/rød og grønn/blå med motsatte striper,



og et par i gråtoner og rosalilla varierende mønsterstriper ;)
Hvorfor skal nå sokker nødvendigvis strikkes med akkurat samme stripemønster på??


En fornøyd mottaker tok dem på med en gang,
og det varmer i et strikkehjerte :)

Ønsker dere en varm og god torsdag :)

Klæm Guri :)

19 kommentarer:

Kristin Kreativius sa...

dæm så god ut! fin dag t dæ guri!

AvMeg sa...

Så tøffe de var. Enig-de trenger jo ikke ha likt stripemønster :-)

gult hus i svingen sa...

Fine sokka med fine stripa til svigerfar, så omsorgsfull du er da, Guri:)
Sender deg en mail i kveld jeg, må forklare veien til Fretex nardo litt bedre:)
Glær mæ t å træff dæ igjæn:)

klæm Trine:)

Skjerstad sa...

Slike "lugga" er helt nødvendig her i vinternorge ;) FIIINE var de !

Klem fra Janne som beundrer dine strikkeferdigheter :)

Randi sa...

Fine ullsokker! Stripene trenger ikke være like nei! Ikke fargene heller forsåvidt :) Ha en fin dag! KLEM.

Mayen sa...

Svigerfar er glad i farger! Så flott;-) Og no er det godt med varme sokker..vinteren kommer kanskje snart?

Frk.Virrum sa...

Skal si du produserer!
Så gode og varme ut, de der! Supert å få!

Mormorfarmor Inger sa...

Heldige svigerfar! Og ulike sokker er tøft!

Fin torsdag og klem klem

Vores have sa...

Hej Guri.
Hvor er de flotte.
Du er god nok flittig.
Ønsker dig en god torsdag.
Knus Hanne Bente ♥

Petrinetrollmor sa...

Så flott ! Kan godt tenke meg at svigerfar var rimelig stolt over svigerdatter :)) Og at det ikkje berre var føttene som var varme, men eit svigerfarhjerte også.

klem

Anne Vik sa...

Dem så gode ut. Er storforbruker av ull-labba:-) Brukes til alt.
Kjempefine.
Klem:-)

Anita Tørmoen sa...

Så flotte sokker du har strikket:)

Marte :) sa...

bare si ifra hvis jeg skal lære det nye mønsteret jeg har laga! ;) lørdagskvelden skal jeg lære deg noen fine mønster tenker jeg... sokkene blir kanskje litt skjeve,men pytt sann! ;)

ser deg vel i morgen kveld eller lørdan! :)

Elin sa...

Heldige svigers! :-)Og: Tenk så flott for rstegarnkurven å ha sånne folk å strikke for da.

Torsdagsklem fra meg.

Bondekona sa...

Heldig svigers!

De så herlige ut, og så deilig at de ikke var helt like!
:)

Elisabeth, innerst i veien sa...

Heldige svigerfar.

Whitebite sa...

herlige sokker, jeg hadde blitt kjempeglad for slike!!

(hint hiiiint!

klem!

KKvinneblogger sa...

Så fine sokker :)Her har hele familien ønsket seg hjemmestrikkede sokker av min mor til jul. Hun er godt i gang med alle parene har jeg hørt.Ingenting er bedre enn hjemmestrikk.

Jorunn sa...

Morsomme sokker!

jeg har også en some bestiller "umake" sokker. Da har billettørene på ferga noe å kommentere.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...