tirsdag 22. mai 2012

MUSA MI - JEG VARMER DEG ;)



Selv om det nå har blitt sol og sommer,
har det vært dårlige varmeforhold for understellet i det siste.
Dette har jeg nå gjort noe med,
og produsert hele fire musematter :)

Turbo ligger æresvakt, og passer på og tester varmen i mattene :)

En i rosa og en i lilla :) Begge strikket i Fritidsgarn.

Den til venstre er strikket i rester av Vamsegarn,
mens den til høyre er strikket av rester av Fritidsgarn.

Lille uskyldige (?) Tippen lurer på hva det er matmor holder på med.......

I alle fall noe som er utrolig kjedelig, så da leker vi oss litt i stedet ;)

Disse går foreløpig i gave-salg-gibort-esken ;)


Ha en fortreffelig tirsdag :)
Håper på litt mindre vind i dag sammen med sola ;)

KLæm Guri

4 kommentarer:

Tovepia sa...

God morgen;)
Sannelig er du på musemattefronten, du også;) De ble fargerike og flotte!
Her skinner sola, og vi har ikke vind, så det lover bra.
Nyt dagen, klem fra mæ;)

Skjerstad sa...

Herlig :)
Disse musemattene er jammen meg geniale !
Og de er gode å ha i all slags vær, er min erfaring ;)
Min favoritt er den Turbo ligger på.

Ha en super dag i SOLA :)
Klem fra Janne

Shy sa...

Nydeleg header!!
Og musemattene dine alltid like fine.
Sol her,og Yr lover det heile veka

Mormorfarmor Inger sa...

Herlige musematter!
Her trengs ingen... her er det varmere enn på Rhodos står det i lokalavisa. Det stemmer. Unnskyld, mente ikke å "gni det inn"... sender deg sol, varme og lite vind!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...