onsdag 27. juni 2012

DYNETREKKSALG



Har kommet over noen flotte retro dynetrekk som jeg ikke skal ha :)

På grunn av vekt og størrelse og ikke minst postens fantastiske portosystem,
må jeg ha 110,- pr trekk (inkl. porto).

Klikk på bildene så blir de større 


TREKK NR. 1  SOLGT


 TREKK NR. 2 SOLGT


 TREKK NR. 3 (har to stk) SOLGT


 TREKK NR. 4 (har 2 stk) SOLGT


 TREKK NR. 5 SOLGT


 TREKK NR. 6 SOLGT


Hvis et helt dynetrekk blir for mye, kan vi helt sikkert bli enige likevel :)
Legg igjen en kommentar eller send meg en e-post:
guri.otnes@gmail.com 


Ha en flott onsdag :)

Klæm Guri


6 kommentarer:

Elisabeth, innerst i veien sa...

Ooooh, jeg vil gjerne kjøpe trekk nr. 1!! :-)

AvMeg sa...

Jeg var for sen - min favoritt i gult er alt solgt til Elisabeth :) Lykke til med salget :)

Anonym sa...

ÅÅÅ så fine!
Jeg vil gjerne kjøpe trekk nr 2!
Kontakt meg på igisverden@gmail.com

Kristin Kreativius sa...

De var gørrfine:D ...Søren og. Jeg har gått på avvenning og kjøper ikke stoff lenger. Men jeg tror nok de forsvinner raskt selv om ikke jeg kjøper:)

Ha en fin dag Guri!

Mari sa...

Hehe :D Var innom i går også og kikka, var for treig til å få kloa i de to øverste, men trur jeg sprekker og vil gjerne kjøpe det nederste hvis ingen har kapra det :)

Mari

piu at cheerful.com

Sonja frå Sunnfjord sa...

Dei to øverste skulle eg også gjerne hatt kloa i:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...