søndag 4. november 2012

GOD SØNDAG


TIL DERE ALLE SAMMEN!!!

I dag sklir vi ned gelenderet som vi ikke har på trappa,
og koser oss i solskinnet.
Muffinsen ikke noen køppkeiks her i gården er snart ferdige,
og jeg er snart klar for årets  Sanitetsbasar i samfunnshuset :)

Det er av den gode gamle sorten, 
med kaffe og kaker, åresalg, lykkehjul og loddsalg med mange flotte gevinster.
En flott måte å tilbringe søndagen på :)


Velkommen til mine nye følgere! Håper dere vil trives hos oss i Fjøset :)


Håper du får en flott søndag også :)

KLÆM Guri

6 kommentarer:

AvMeg sa...

Jeg vil også på basar! Det er jo så koselig. Håper du vinner noe fint :)

Mormorfarmor Inger sa...

Moro med basar! Jeg skal være med på basar til onsdag. God, gammeldags sådan ja, med åresalg og aftentrekning :)

God søndagskveld og kikk innom her: http://mormoruniverset.blogspot.no/2012/11/en-utmerkelse.html

Havfruen sa...

Skal jeg være flau av at jeg aldri har vært på basar...? Men helt sant...aldri....men har hatt trivelig kaffe besøk, så dagen var fin:)
Nyt kvelden :)

Anonym sa...

En gammeldags basar.. Da jeg var liten var det alltid Tombola når det ble arrangert basar (vet ikke om det er skrevet riktig..) Det var en stor rund metallboks med sveiv på siden, og luke som ble åpnet etter en noen runder med sveiving. Da fikk man strekke hånden langt ned i boksen og trekke lodd. Håpet var å vinne store fine sovedukker (de hadde øyne som kunne åpnes/lukkes når man satt dukken opp, eller la den ned..). Dukkene var i plast og hadde laaangt fint, ofte lyst, hår.(Men var man heldig og vant, var som regel premien en gryteklut eller en liten heklet duk, ikke så veldig spennende..) Nå høres det ut som jeg er født i 1920, ikke fullt så ille, men tidlig på 60-tallet..;o) Hilsen fra Oslo.

ide-puffen sa...

Herlig med basar og muffins ja. Var innom fjøsbua di også( på nettet altså) Masse fine ting. Hvor stor er de vaskeklutene ? Er de store nok til oppvaskklut til kjøkkenet?
Klem
Randi

Elin sa...

Høres ut som en basar etter mitt hjerte. :-)

Håper det var like koselig som forventningene tilsa. :-)

ha en fin mandag.
Klem

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...