mandag 3. desember 2012

LITT PÅ OVERTID


Kun 3 dager på overtid ble kalenderen ferdig!!!
Det vil si.......noen dager til blir det nok før den er helt ferdig montert,
men gutten er ikke blitt to år enda, så etterspørselen er vel ikke 
så veldig stor vil jeg tro ;)
Når de to andre tantebarna har fått kalender,
må jo tredjemann også få!


Startet på den i august har ikke sittet hele tiden,
så det har gått med noen timer kan man si.
Deilig å være ferdig :)


Det blir nok en stund til det blir et tilsvarende stort prosjekt med nål og tråd :)


Ha en fantastisk mandag :)
KLÆM Guri

5 kommentarer:

KKvinneblogger sa...

For et fantastisk arbeid! Gratulerer med at du er blitt ferdig :)

Camilla sa...

Så utrolig fin den var :) En gang skal jeg også lage en sånn..

Mormorfarmor Inger sa...

Så flott! Og et minne for livet, heldige snart-to-åring :)
Klem

Tovepia sa...

Ble så fascinert av den flotte headingen du har fått; for en fin gjeng dere er!!
..og kalenderen er en råjobb, men den ble fin! Jeg har en juleduk som har ligget halvferdig i 30 år...
Kos deg i adventstida, klemmings;)

AvMeg sa...

Den ble flott, og kan brukes i mange, mange år. Skikkelig flott gave! (Jeg har et broderi jeg har hatt liggende i 1 år nå.... kjenner den dårlige samvittigheten komme snikende :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...