onsdag 6. februar 2013

TAPTE POENG



Følgende samtale utspant seg ved middagsbordet i går:

Iris: 
Mamma.....hvor fikk ærta grønnfargen si fra?

Mamma
Nei, det vet jeg ikke.

Iris: 
Hæ??? Du som kan alt i matte, og så vet du ikke det!!?


Jeg måtte bare krype til korset og innrømme at "mammaorakelet" ikke 
hadde svaret, så nå har jeg vel tapt noen orakelpoeng ;)


Det er herlig så lenge de er så små at de tror at 
mamma og pappa vet ALT som er verdt å vite her i verden ;) 
Men det går fort over.........


Ha en grønn onsdag :)
KLÆM Guri

5 kommentarer:

Synøve sa...

Ja plutselig er man litt teitere enn man trodde det gikk ann å bli......:( Men; gled deg - spiller du korta dine riktig så får du noen år med en form for likestilling før kurven antagelig daler igjen.......;) Klem

amo sin blogg sa...

Herleg !!

Nyt dagen !
Anne-Mari

Petrinetrollmor sa...

Herlig !! Eg blir grønn av misunnelse på deg! Det er veeeeeeldig lenge sidan eg kunne alt i matte :)

klem

KKvinneblogger sa...

Synd du ikke kom opp med en god forklaring der, du :)

Anonym sa...

Da får jeg bare vente til Mini-barnebarnet begynner å spørre Bibbi om slike håpløse spørsmål. Godt man har internett og kan google litt i håp om å finne svaret :D Klem Grethe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...