onsdag 20. mars 2013

FARGERIKE FØTTER



Som noen helt riktig observerte i mandagens trådfestehaug,
så var det tre par tøfler der (strikket i Fritidsgarn).

Her ligger de ferdig montert og klare for vaskemaskinen.



Endelig kommet ut av vaske/tovehelvetet,
ferdig formet og klare til å stå en stund å tørke :)
Virker som om de står klare til sin første tur rundt om i Fjøset.



Paret i midten er til Handyman. En liten belønning for all jobbingen.......
Han som er så mye på sjøen måtte selvfølgelig ha styrbord- og babord-tøfler ;)
Bie-tøflene er til meg, mens fargeklattene er en gave.


Tror de er ferdig tørket nå, så kanskje det blir en Fjøsrunde i dag ;)


Dette var synet som møtte meg i vinduet på rommet til Odin kl 06.20 i morges.
Det må jo bare bli en hærlig dag :)



Ha en strålende onsdag :)
KLÆM Guri

5 kommentarer:

Anna GL (Ekte heimelaga) sa...

Varmer tøflene? Ser kjempelekre ut! :) Og soloppgangen så også veldig flott ut! Fin utsikt han har fra rommet sitt!

Mitt hverdagsliv sa...

Flotte tøfler og en vakker utsikt!

Marion sa...

Stilige tøfler! Det der er kanskje noe jeg også får til...hvor finnes oppskriften? Bor i ett gulvkaldt hus...brrr ;)
Klæm

AvMeg sa...

Åh, slike er så kjekke å lage. Jeg har også strikka slike. Alltid like spennende å se hvordan de blir etter tovinga :)

amo sin blogg sa...

Fine tøfler !
Eg held på med eit par og måtte kjøpe meir garn, no ser eg at det er litt fargeforskjell.
Takk for tipset....eg lagar striper med ein annan farge !!!
Nydeleg soloppgang. Hos meg er det solnedgangane som er fine.
God påske !
Anne-Mari

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...