torsdag 9. januar 2014

HVITT PÅ HODET


Årets tredje strikkeinnlegg kommer her.
Det er ikke meningen at det bare skal være strikk her, men sånn blir det bare av og til ;)

Ei lue strikket i Merino Extra Fine.


Enkelt og greit mønster med rette og vrange masker.


Iris stiller trofast opp som modell :)


Har strikket fire luer med dette mønsteret til nå,
og jeg ser ikke bort i fra at det kan bli flere :)
Selvfølgelig er denne å finne i butikken min ;)


Ha en fantastisk flott torsdag :)


KLÆM Guri

4 kommentarer:

Med kjæleik til livet sa...

d var ei flotte lue --- eg har også luer på pinnen som eg håper blir ferdig med - snart ;)

smil i dagen - monika

AvMeg sa...

Så fin. Den passa henne godt - passelig "baggy".
Gøy med oppskrifter som er enkle for sånne som meg :)

Randi sa...

Perlestrikk er fint!! Og veldig søt modell :) Godt nytt år! Håper det står bra til i fjøset!! :D

Randi sa...

Det heter vel ikke perlestrikk en gang! Litt trøtt! Haha :D Men lua var veldig fin!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...