tirsdag 1. mars 2011

Kjekt å ha????

Denne egna-tingen
klarer jeg ikke helt å bli enig med meg selv om er
kjekk å ha eller ikke?!

Fant den på loppisen på Sanitetsheimen her på Veiholmen i sommer.
Ble stående å se på den og sa til meg selv:

KA I SVARTE E TA HER???

Sokkel med pære med noe rart i .........

Dette bare måtte jeg ta med meg hjem :)


Underet åpenbarte seg da støpselet ble satt i :)


En fantastisk vakker (?) blomsterkvast
åpenbarte seg.....

Nr. 3 falt selvfølgelig pladask og den står nå på jenterommet :)


Vakker - NEI
Spesiell - JA

Er det flere som føler slike merkelige dragninger mot ting??

Takk for alle gratulasjoner på dagen i går :)
Ha en fin tirsdagskveld videre ;)

Hilsen Guri

6 kommentarer:

Anonym sa...

Moro med overraskende innkjøp
Ikke for sent for give awayen min. Trekker kl 21

Bondekona sa...

Hohoho!
-jadu, den var heftig!
Den hadde nok 4åringen min også falt pladask for. !åringen også...og kanskje 6åringen..
Selv ville jeg nok ikke hatt den et sted jeg så den særlig ofte..
;)

Hege A "The not so perfect mum-blogg" sa...

Hihi, den var jo...eh...ja...spesiell??
Ser at den nok faller mest i smak hos de unge, men tror faktisk at det er 13-åringen her i huset som ville SLÅSS for å få den på rommet! Hun elsker sånn... Er det noe som heter ShabbyKitch?

Men så sitter jeg også her og underer på hvem i all verden som har tenkt at dette var en strålende idé, en sånn må verden bare ha...
:D

Skjerstad sa...

OOOO :) Den digget jeg , fikk en sånn "et lite stykke tailand" feeling ( jeg liker det programmet forøvrig ;) .

Klem fra Janne

Guri sa...

Hege Aida: Du er inne på noe der..... Mange mennesker der ute i verden som har litt for mye tid og litt for lite å finne på i den tiden :)

Bitt@mi sa...

Hei - og takk for koselig besøk i Meisebo:-) Kjempefin blogg du har, og jeg ha kosa meg i buret sammen med dere:-))) Lampa var spesiell, men ikke så vakker... Vet om ei lillesnuppe her som hadde blitt overlykkelig over et sånt kupp... Hun elsker loppemarked. Det gjør jeg også, og jeg finner også på å ta sånt hjem...
Ha en koselig kveld, og ei god natt:-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...