tirsdag 6. mars 2012

KLIRR KLIRR



Et nytt prosjekt har havnet på pinnene.
Dvs.....det har vært der en stund...... ;)

Lys beige til grunnfarge og to lillafarger i stripemønster :)


Sånn ser det ut når jeg strikker.

Sofa med gode puter, bok i lesestøtta mi, kaffe i koppen
og et artig strikketøy i fingrene - da kan ikke livet bli stort bedre :))


Prosjektet denne gangen er faktisk noe til meg selv.
Et cape/poncho strikket i Kitten Mohair :)
SandnesGarn, hefte nr 1203 - Mix Dame


Strikker du mye til deg selv??


Ha en koselig tirsdag :)

Klæm Guri

13 kommentarer:

Skjerstad sa...

Så koselig det ser ut Guri :)
Å sitte hjemme hos deg å strikke, omgitt av fine puter ;) Og knalltøff sofa !!
Denne strikka ponchoèn var veldig fin, blir god å slenge på seg tenker jeg :)
I det siste har jeg strikket mest til andre, er så mange bursdager på denne tiden hos oss.. Men neste prosjekt må bli til meg selv.Hadde trengt en jakke..Men da må det være noe som går fort å strikke ! ;) Har oppdaget http://www.pickles.no/ , utrolig mange fine oppskrifter. Ser også overkommelig ut for meg som er fersk på dette området ;)

Kos deg Guri !
Klem fra Janne

Randi sa...

Der så det trivelig ut å sitte! Tar med heklinga og kjøm strax :)

Vores have sa...

Hej Guri.
Dejligt med et nyt projekt på pindene.
Ønsker dig en god dag.
Knus Hanne Bente ♥

Tovepia sa...

Dette så ut til å bli flott! Godt med slike plagg hele året.
Jeg skal blogge kjolen min idag, og ja, jeg strikker en del til meg selv, men bbarn skal også ha, så sånn går no dagan:O)
Kos dæ!!

Havfruen sa...

Kremt!! Om jeg strikker til meg selv? Har strikket et skjerf en gang......tror jeg mangler genet gitt:)
Ha en fin tirsdag, klem fra meg:)

Elin sa...

OJ! Den blir fin! :-)

Om jeg strikker mye til meg selv? tja..
har strikket et skjerf.
og så et pledd da.
og og og da var det ikke mer..


Jo! En rosa rufsegenser på midten av 80-tallet en gang.

Anne Vik sa...

Hei, Stilig prosjekt på gang. Råtøff retro sofa du har.:-))
Ha en fin strikke-kveld.
:-)

Shy sa...

Lenge sidan eg har strikka noko større enn skjerf, votter eller sokkar til meg sjølv:)
Den bokstøtta såg praktisk ut når ein driv med multitasking ;)

Bondekona sa...

Det så deilig ut!

Strikke til meg selv?!?

Hmmm...nei.

Fargevandring sa...

Du er flink som strikker. Jeg har flere uferdige strikkeprosjekter liggende!!! Og den sofaen er knalltøff...kjøpte du ikke den på Bruktbo tro? Syns jeg husker det:-)

Hilde sa...

Så koselig ;)
Ikke så mye strikking til meg selv, nei... Blir mest til ungene. Men en sjelden gang slår jeg til med noe til mor selv ;)

Whitebite sa...

Sist jeg strikket til meg selv var n gang på tidlig 90-tallet. En genser, nei en vest tror jeg det var. Holy! husker jeg var stolt, og ca 14 år;)

Unknown sa...

Så hærligt :o)

Trur de fleste av oss har flærre prosjekt på gang samtidig eg ;o)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...