fredag 29. juni 2012

GERILJA PÅ VEIHOLMEN



Endelig var tiden kommet for den årlige utstillingen  på Brenneriet :)
og i år er utstillingen
GERILJABRODERI :))
Så i dag blir det å henge opp bilder og gjøre alt i 
stand til den store åpningen i morgen :)


Har selvfølgelig produsert noen nye bilder for anledningen,
og jeg håper de kan få en plass i utstillingen ;)




Utstillingen er åpen i hele juli og jeg anbefaler dere en tur!!
Kom gjerne innom Fjøset en tur med det samme dere er her ute ;)


Ha en flott fredag :)

Klæm Guri

4 kommentarer:

Synøve sa...

Oi - så flotte broderi:) Skulle tydeligvis vært på Smøla en tur ja..... - får se om jeg klarer å få det til i sommer - ALT skal jo skje nå framover!! - travelt er liksom bare fornavnet.....:) Klem fra Todalen der regnet kom og redda meg fra hagearbeidet enn så lenge.....;)

Shy sa...

Haha! Den siste var god!!

Skjerstad sa...

Så kule geriljabroderier Guri !
Jeg måtte le av den siste, hi hi ;)

God helg !
Klem fra Janne

AvMeg sa...

Den siste - haha :) Den utstillingen må jo bare bli bra :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...