søndag 19. august 2012

KJOLE




Denne lille kjolen har ligget tålmodig uten å si et ord og ventet på to knapper
siden lenge før sommerferien.
Endelig kom det to søte roseknapper på :)


Den er strikket i Sandnes mini duett, str 6 mnd.
Mykt og godt for en liten kropp :)


Et mønster fra Tora Frøseth som mange nok kjenner til.
Det fine med denne er at den kan brukes både som kjole, tunika og vest :)


Bortbestilt denne her,
 men jeg tror nok ikke det blir siste gangen 
denne er på pinnene :)


Ha en kjempefin søndag :)

KLÆM Guri

11 kommentarer:

AvMeg sa...

Det var en nydelig kjole - likte godt mønsteret :)
(Og ja, det er så kjedelig å sy i knapper ...jeg må ofte ta meg selv i nakke for å få det gjort... )

Anonym sa...

Nydelig kjole, veldig kjent at det av og til tar lang tid og ferdigstille håndarbeid :-)
Klem

Humlehagen sa...

He,he ja,typisk at det tar litt tid med siste " finishen" kjenner meg igjen!:)Fin kjole!:)Hilsen Else Britt:)

Cathrines Kreative Hjørne sa...

Så fin kjole! Den skal jeg notere meg mønsteret til!

Med ønske om en fin søndag i Fjøset!

Klem Cathrine :-)

Tovepia sa...

Denne modellen liker jeg godt, og som du sier, den kan vokse med barnet;)
Kjempefin!
Da kom regnet, og vi er i rute igjen;)
Nyt søndagen, klem fra mæ;)

Datt sa...

Supersøt!! :) :)

Mitt hverdagsliv sa...

Så fint mønster og nydelige farger!!

gult hus i svingen sa...

Hypersøt kjole, Guri, du er strikkeeksperten altså:)
Klæm Trine:)

Elisabeth, innerst i veien sa...

kremt, jeg har en sånn halvstrikka en liggende....Hm. Takk for påminnelsen. :-)

Kjempefin.

Stinemorღ sa...

Nydelig!
Flotte farger sammen :)

Gunnhild sa...

knapper er nesten en helt umulig oppgave..merkelig nok!
..om jeg har en jente i magen, kanskje jeg kan få bestille en slik av deg!! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...