tirsdag 6. november 2012

AV OG TIL BARE MÅ JEG


Det går kjempefint i noen dager,
men så merker man at husmora har tatt en liten velfortjent siesta ;)
Huset ser helt for jævlig ut,
og det er på tide å gjøre det mest drepende kjedelige arbeidet som finnes!
HUSARBEID!!


Utrolig hvor mye som slenges rundt i løpet av kort tid.
Jeg er ikke av de som er flinkest i ryddefaget, det skal jeg ærlig innrømme.
Systematisk ja - men også et stort rotehode ;)

Dette er litt av hva dagen min vil inneholde:)

Selvfølgelig kommer jeg til å vaske vinduene utvendig
akkurat i dag, med sørvest stiv og sterk kuling utendørs.........
Hvem vil vel ha salt på vinduene sine?

Sørvest kuling og regn er ypperlig klestørevær,
så det må så klart henges ute for å få den friske lukten.

I dag er det jeg som lager middagen.
Til Handymanns store glede ;)
Det er viktig å spare klærne, så de tar vi av.........

Vaskingen gjør jeg enkelt og greit.

 En liten stund for ettertanke får jeg sikkert presset inn ;)
(alle bilder fra Google)

Og slik går nå dagene ;)
Basaren gikk kjempefint! Masse folk og høy stemning :)

Ha en deilig tirsdag :)
KLÆM Guri




5 kommentarer:

Maratonjenta sa...

Humor!!!
Ha en finfin dag med eller uten vasking:-) Klem fra Maratonjenta!

Med kjæleik til livet sa...

hærlig - sånn skal det gjørest

smil - monika

Shy sa...

Haha! Omlag slik , ja!

KKvinneblogger sa...

Vi får gjøre det beste ut av det og more oss så godt vi kan ! :)

Hilde sa...

Rakk du alt da? Den tiden til ettertanke likte jeg. Den går jeg for :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...