lørdag 4. mai 2013

I GIFTETANKER?


Om ikke lenge starter bryllupssesongen for fullt.
Viktige avgjørelser skal tas om både det ene og det andre.
I den situasjonen er det viktig å ta seg god tid 
og tenke godt gjennom det som skal skje på den store dagen.

Hvis ikke kan det lett ende som i disse bildene nedenfor :)



Det som ser perfekt ut på den ene, trenger ikke nødvendigvis å se like
fint ut på den andre ;)

Glossy er tingen.

Hvor kom denne ideen fra mon tro?

Flower Power

Hva i all verden har pingvinen og den rosa puddelen med dette
å gjøre?

Men like viktig er det at bruden selv tenker seg litt om,
og ikke minst tar seg en skikkelig titt i speilet ;)
(alle bilder fra Google)

Heldigvis er det ikke tradisjon for å ha ørten brudepiker i Norge.
Vi sparer oss for mye arbeid med det,
men samtidig kanskje vi går glipp av en god latter også ;)


Ha en strålende lørdag :)
KLÆM Guri

8 kommentarer:

gult hus i svingen sa...

Hehehehehe, du Guri, du Guri:) Du kommer nå på det:)
God helg:)
Klæm Trine:)

Mitt hverdagsliv sa...

Haha, jeg satt og humret meg gjennom bildene!
Flott "reportasje", neimen ikke lett å arrangere bryllup....
Vigdis

Randi sa...

Haha!!! Tøffe bilder!!

Synøve sa...

Sjøl om jeg har gifta meg to ganger har jeg med handa på hjertet ikke gått i noen av fellene i serien din.... men kanskje noen andre som du ikke har med...he he...;) Kos deg i nybutikken din - her er det også åpent i sola:) Klem

Mormorfarmor Inger sa...

haha - jeg er gift og godt bevart heldigvis :) Blir ikke noe tredje bryllup nei!

Anna GL (Ekte heimelaga) sa...

Noen ganger kan man begynne å lure på hva i alle dager folk tenker med....

Anne Berit sa...

Himmel og hav...! Lurer på hva de selv tenker i dag - for dette må da være både 20 og 30 år siden! *hehe*

Elin sa...

OMG! Jammen er jeg glad jeg slipper å havne i den situasjonen der!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...