mandag 16. september 2013

TAKK KJÆRE ;)


På lørdag fikk jeg så akutt lyst på litt friske farger og blomster inn i Fjøset.
Kjøpte meg derfor en bukett med 20 roser på Coop Veiholmen ;)
Skal man nå gå å vente på at min bedre halvdel kjøper blomster til meg, kan det nok enda gå en stund.......



Samtidig tenkte jeg at jeg skulle spille Handyman et lite puss ;)
Det er nå en gang slik at jeg nok har litt mer kontroll på diverse merkedager enn han.

Han er som dere vet borte i fire uker i slengen, så mye av kontakten foregår pr mobil.
Så da jeg snakket med han på telefonen senere på dagen,
 takket jeg så fint for blomstene som han hadde kjøpt til meg.

Det ble stille i andre enden og så kom det:
"Ehhh.........har æ glømt tå nå no?........".

Da måtte jeg bare le og forklare hele opplegget ;)
Man har ikke mer moro enn man gjør med seg selv (eller andre).



Ha en hærlig mandag :)
KLÆM Guri

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...