fredag 26. oktober 2012

BØLGESUS



Etter noen dager med kuling og storm fra vest-nordvest-nord,
har det blitt store bølger hos oss her ute i havgapet.
Når det blåser fra denne vindretningen,
graver sjøen seg opp og du kan se noen fantastiske bølger.
Tok med kameraet ut i formiddag,
og dette er noe av det jeg klarte å fange :)
Bare så synd jeg ikke kan gi dere den fantastiske lyden også ;)




Sjekk lille herr måke i forgrunnen ;)




Forfriskende :)




Ha en forfriskende fredag :)
KLÆM Guri


10 kommentarer:

Maria sa...

WOW!!! Vilka fantastiska bilder!
Naturens krafter är mäktiga.
Ha en bra dag & Trevlig helg!

Shy B sa...

Der skulle eg ha vøri. Eg veit at eg hadde likt meg. Og det er nesten om eg høyrer lyden og kjenner vinden!
Her snør det...

gult hus i svingen sa...

herlige friske bilder, Guri, kan godt høre lyden av været jeg altså:)
Ha ei flott helg:)

Klæm Trine:)

Ingeborg sa...

HERLIG! Her har du virkelig klart å fange kreftene i været slik at jeg kan føle det helt hit:)

Langtvekkistan sa...

Herlig!!

AvMeg sa...

Det er så fantasisk flott med havet - det har en enorm dragning på meg :) Får håpe det blir litt sol til helga - kos dæ :)

AvMeg sa...

Det er så fantasisk flott med havet - det har en enorm dragning på meg :) Får håpe det blir litt sol til helga - kos dæ :)

Mormor Inger sa...

Fantastisk! Og måka er like standhaftig - utrolig!
Go' hælj til deg og dine og klem fra meg :)

hobbyvimsa sa...

Nydelige bilder,fantastiske natur fenomener vi har,særlig dere der oppe:)

gøy du vil være med på min gi vekk,masse lykke til!

Nyt helgen med dine:)

Klem Linda:)

Melusine sa...

Fantastiske bilder!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...