mandag 29. oktober 2012

EN HELT VANLIG MANDAG



Endelig hjemme igjen etter en flott helg på Otnes.
Salget gikk strykende og det er ei fornøyd Fjøsdame som møter mandagen ;)



Dagen i dag skal brukes til så mangt.
Først litt husarbeid (og blogging).........



Så gjør vi plass til et formiddagsmøte i Saniteten,
for å planlegge helgens basar.



Så er det tid for at englebarna kommer hjem,
og da er det tid for middag.



Etterpå setter englebarna seg ned for å gjøre leksene sine.
Selvfølgelig uten å trenge noen som helst form for hjelp.....



Eller var sannheten nærmere dette???

(alle bilder fra Google)

Etter leksene er det rom for utviklende lek og moro til det er leggetid :)
Og selvfølgelig er vi i godt humør og lykkelige hele tiden ;)
Regner med at det er slik hos deg også???



Ha en lykkelig mandag :)
KLÆM Guri

8 kommentarer:

stallnilsen sa...

Ja, dagene flyr avgårde med de vanlige gjøremålene man må få unna :O)

Ha ei fin ny uke,

hilsen Lisbeth :)

Med kjæleik til livet sa...

nyt dagen
eg er i melkefabrikken

klem - monika

skipperfrua sa...

Så flott et innlegg:O) Her er selfølgelig allt bare vel, lykkelige hele tiden:O) ungen krangler aldri og vi har alt for mye penger;O) Nei; det er nok ikke sånn her. Men stort sett så har vi det greit, dagene går og vi blir eldre.
Jeg tror nok at jeg kan si sånn alt i alt, at jeg har hatt et lykkelig liv frem til nå, selv om ikke hele livet har vært en dans på roser...nok om det. Godt at du har hatt en flott helg, håper at uka di også blir bra,Klem :O)

Winkel's Crazy Ideas sa...

Måtte smile godt :) herlig bilde med pusur...med fire unger som skal gjøre lekser hver kveld her, så kjenner jeg igjen det uttrykket innimellom ja ;) ha en fin kveld

Winkel's Crazy Ideas sa...

Måtte smile godt :) herlig bilde med pusur...med fire unger som skal gjøre lekser hver kveld her, så kjenner jeg igjen det uttrykket innimellom ja ;) ha en fin kveld

Kristin Kreativius sa...

Ja, hos oss smiler vi og er veldig glade hele tiden! Og sier: ja da kjære, selvfølgelig mamma, å beklager sussebass, med glede min elskede mor, etc. HELE tiden!

Jeg ser at jeg skulle vært på Otnes i helga ja! Og du, så fint bilde av dere på toppen her! Fine familien!

God uke til dere!

Elisabeth, innerst i veien sa...

Ha ha, Pusur og leksene likte jeg spesielt godt. Ha en fin ukestart.

Mormorfarmor Inger sa...

Herlige Pusur sier jeg bare :)
Ha en lykkelig natt :)
Klem

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...