torsdag 12. september 2013

ENDELIG LITT EGOSTRIKK


Været i sommer har tidvis vært skikkelig flott håndarbeidsvær,
og da mener jeg ikke steiksol og blikkstille.......
Denne saken har jeg brukt noe av "sommeren" på.



En deilig genser til meg selv.
Strikket i Mandarin Petit og Mohair Lux.
Deilig og varmt til litt kaldere høst/vinterdager :)



Og så ett av disse utrolige
ta-bilde-av-seg-selv-i-speilet-på-badet-med-en-posering-der-kroppen-virkelig-kommer-til-sin-rett ;)



Oppskriften fant jeg i Hjemmet nr. 19/13.
Men hvordan de kan kalle dette for en sommergenser er over min fatteevne,
for den er skikkelig VARM!



Har du produsert noe til deg selv i sommer?


Flott torsdag til deg :)
KLÆM Guri

2 kommentarer:

AvMeg sa...

Flott genser. Måtte smile av de bladene under. Husker godt at jeg koste meg med å lese dem i ungdommen. Gøy å se dem igjen :)

Elisabeth, innerst i veien sa...

Fin genser!
Jeg har endelig fått sydd en veske til meg selv i sommer, men lenge siden jeg har strikka noe. Fikk svigermor til å strikke mariusgenser, den gleder jeg meg til å ta i bruk.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...