onsdag 11. september 2013

ROMANTISKE MINNER


På min vandring rundt omkring i sommerferien
kom jeg over et knippe med diverse blader fra min ungdom.

Kan ikke si annet enn at det kom fram ett og annet minne ;)
Ha hatt Romatikk og Starlet i Fjøsbua i sommer,
og det har vært mange "Å husker du......", "Mitt første kyss...." i løpet av sommeren :)


Hvem har vel ikke hatt en stille stund for seg selv på jenterommet med et sånt blad?
Eller smuglest "Mitt første kyss" hos en venninne?

Slik kunne det altså være:


MITT FØRSTE KYSS

Romatikk i parken

Dette skjedde tre dager før jeg fylte tretten.....

Jeg spilte  fotball, og vi var på turnering i Sverige. Det var masse folk, og humøret var på topp. Jeg var forelsket i en gutt, og ble kjempeglad da jeg fikk vite at han likte meg også.

Kvelden før vi skulle dra hjem, dro vi til Folkets Park. Der er det et stort diskotek, karuseller og veldig romantisk.

Utpå kvelden spurte han om vi kunne gå en tur, og jeg sa selvfølgelig ja. Han la armen rundt meg, og vi gikk inn i parken. Der stoppet vi mellom en klynge trær. Det var mørkt og varmt og spesielt. Vi så på hverandre, og leppene våre møttes i et langt tungekyss.

Ingenting kan vel være mer romantisk......?
 - Mimmi -     


Hvordan er det med deg? Har du også minner knyttet til Romantikk?
Og hvorfor skal nå alt skje den siste kvelden.......


Ha en flott onsdag :)
KLÆM Guri


2 kommentarer:

Elin sa...

Hehehe, jaja, det var jo romantisk. Ja selv jeg har lest romantikk. En venninne hadde med seg bunker på telttur ved hytta vår, og vi kniste og leste. Det var første møte med dem. Siden ble det fast inventar. Og du og du så spennende lesing, dengang. :-D

bentetove sa...

Å, ja jeg husker disse bladene. Det var så gøy å se dem igjen, blir helt nostalgisk. De var jo veldig uskyldige da...... Ha en fin uke videre:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...