mandag 25. april 2011

FOR SEINT......

Etter tips fra Kari M
broderte jeg dette broderiet
en kveld.......


Men jeg var nok desverre for seint ute :(

Med et overstatisk tv stående rett nedenfor varmepumpa,
og tre unger i vill fart hele dagene,
blir det en del støv i lufta.......

Hushjelpa tar noen ganger et par dager fri,
og da kan resultatet bli slik:




Forsåvidt ingen hemmelighet hvem synderen er,
men hva hjelper det............. ;)


Får lese det høyt til alle tre
og henge det på et strategisk sted tror jeg ;)

Ha en flott siste påskedag :)

Klæm Guri :)

11 kommentarer:

Shy sa...

Hehe! Trur ikkje noko her ser støvet, berre damer som ser slikt!

Einy sa...

Hehe, morsomt! Det spørs om det blir slutt på å skrive i støvet når du får på plass skiltet ja :)

Ha en super 2.påskedag :)
Klem Einy

Mormorfarmor Inger sa...

Herlig! Jeg har et forslag til deg hvis det ikke er oppbrukt:

Det eneste stedet jeg ikke har støv på er på HJERNEN!

Klem Inger

hobbyvimsa sa...

Hei Guri!!

Den tv skjermen så kjent ut:)vi har i tillegg små klissete hender avbildet på skjermen,vasker den flere ganger i uken,men til ingen nytte:)

Ha en fin siste påske dag;)

Klem Linda:)

Datt sa...

Hehehe, ikke skrive i det, morsom! :)

Tovepia sa...

Her har hushjelpa langfri, så godt jeg ikke har slike skrivelystne i familien:O))..klemmings;)

Randi sa...

Haha! ja det var ikke vanskelig å se hvem som var synderen der :) var en her og som sto å tegna i støvet på tv`n en dag, var så elektrisk at sveisen nesten sto rett opp mens han drev på! Håper dere har hatt ei fin påske! Så moro ut med påskeskirenn da!! Ha en fin kveld! KLEM.

Anonym sa...

ha,ha, deilig å se at det ikke bare er vår tv som ser slik ut innimellom. Elsker setningen"mormor" skrev lengre oppe her, den tror jeg at jeg adopterer. :)

Hilde "frisør" :)

Unknown sa...

Tøøøøft:)))
Har ikke begynnt på den "bølgen"ennå jeg med slike broderier.
Så flott å sjå andre som har tev med navn på:)))))))))))))))))

Kristin Kreativius sa...

ha-ha:D Herlig broderi! Ikke noe problem å skrive på flatskjermen her heller.
Ser ut som dere har hatt ei super påske! Og skirenn er aldri feil! Snø eller ikke!

Ha en fin kveld Guri:)

Hildemiho sa...

hi hi hi
du skulle kommet hjem til meg og sett. her kryr det av støv.... og jeg er en altfor dårlig husmor.. jaja.. ute skinner nå sola. og glad er jeg for det.
klem

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...