fredag 15. april 2011

TIL MEG???

Blir stadig like overrasket
når jeg oppdager at en av dere
andre fantastiske bloggerne har tenkt
på meg og gitt meg
EN AWARD

I går oppdaget jeg at
hadde gitt meg en :))
Ta en tur innom henne.
Hun lager de nydeligste englesmykker :)

 

Tusen hjertelig takk!!!

Dette er en slik Award som skal
sendes videre til
5 blogger med under 100 følgere :)

Her er noen av mine favoritter i den kategorien:






Send den videre om dere vil damer.
Ingen tvang :))

Ser at det er veldig mye påskepynt ute og flyr i Blogglandia.
Her i Fjøset er det fint lite av den sorten.
Har rett og slett ikke plass......
Men regner med at jeg kommer sterkere tilbake neste år ;)
Får nyte deres påskepynt i stedet :))

Ha en påskefin fredag :))

Klæm Guri

2 kommentarer:

Tovepia sa...

Få frem sola til jeg komemr til Møre imorgen!!
Kos dæ, klem fra mæ;)

Villblomsten sa...

Gratulerer :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...