onsdag 11. mai 2011

HAR DU LOV???

I mitt eget lille univers
her på Veiholmen,
trodde jeg ikke det skulle skape så stor oppstandelse
 med en mc-kjørende mamma ;)

Men i følge Nr 3,
var det noen gutter i barnehagen
som ikke helt trodde på henne
når hun sa at "mamma kjører motorsykkel"

Derfor kjørte jeg innom
barnehagen i går for å bevise
at det var jeg som kjørte....... ;)


(ikke meg på bilde enda, men det kommer..... ;) )

Da jeg stoppet kom alle ungene
bort til gjerdet med store, skeptiske øyne......

Følgende samtale utspant seg:

- Kan du kjøre den??
- Ja.
- Har du låv??
- Ja.
- Har du sånn lapp??
- Ja
Det endte med at jeg måtte vise
fram førerkortet før han trodde på meg ;)
Hvorpå gutten snur seg og går tilbake til
trøsykkelen mens han sier: WOW........

Hehe :)
Lo godt for meg selv da jeg dro derifra :))
Lurer meg på hva han fortalte under middagen i går........;)

En liten påminnelse til slutt:


Kast dere på damer!
Har du lyst har du lov :))

Ha en fin Lillelørdag ;)

Klæm Guri :))

17 kommentarer:

Mamsens hus sa...

Ha, ha, unger er herlige. ;D
Ønsker deg en fin dag.

Med kjæleik til livet sa...

hehe.....
eg kom i barnehagen med traktor ein gang ---- like kult det også

klems..

gult hus i svingen sa...

tydelig imponert han gutten i barnehagen til nr 3:) Jeg synes det er en uhyre skremmende tanke å sette seg på en slik doning, aldri i livet;)
ha en fin dag:)

Klæm Trine:)

Skjerstad sa...

He he , måtte du vise lappen å ja ;) Tøffeste mora på mange mils omkrets !
Nøyer meg med å sitte på jeg ;)
Klem fra Janne

Maratonjenta sa...

HUMOR!!! Ja, har du lyst har du lov!

Shy sa...

Denne historia trur eg så gjerne! Det er nok ei slik oppfatning som rår! Har sagt det før her, drømmen var eingong lappen på motorsykkel, og det er fortsatt ein drøm :)

ReVinyl sa...

Hmmmm....hvor kan han ha dette fra da?! :) Tøft at du troppa opp!

Nå har broderiet fått sin faste plass på skjenken, og når jeg får ut fintgern å rydde og huske å ta bilde samme dag skal det blogges....den som venter på noe godt...

ps: æ syns å d e gått å drit...

tulipa sa...

Tenker du er en snakkis rundt omkring på Veiholmen ja!;)
Holder meg til trimsykkelen min jeg!
:)

Mormorfarmor Inger sa...

Tøffe deg! Jeg har verken lyst eller lov til å kjøre motorsykkel. Det er en av greiene jeg aldri MÅ gjøre før jeg dør...
Så det er IKKE meg det siste bildet ditt er av, hvis noen skulle lure ;)

hobbyvimsa sa...

Hihi!Ja da tenker jeg det ble oppstandelse i barnehagen:)

Jeg er eksos rype bakpå Harleyen til mannen jeg,er fornøyd med det:)

Minstevimsen elsker å sitte på med pappaen:)

Ha en fin kveld!!

Klem Linda:)

Bondekona sa...

Godt du fikk vist dem!
:)

Randi sa...

Stilig!!! :) Ingen tvil om at du er ei kul mamma nei! :D

Seksti delt på fem sa...

Fantastisk :D Mannen min gjør stor lykke med å kjøre ungene i sidevogn opp og ned gata når vi har bursdags-selskap om sommeren (veldig rolig gate altså), men det er ingen som har dobbeltsjekka om han har lappen enda ;)

Whitebite sa...

du Guri du Guri, hva finner du på! Trodde du i fjøs,
og
ikke på motorsykkel lå!

Gunnhild sa...

herlig!
der fikk de noe å prate om tenker jeg!
jeg har gjort noe lignende i vår barnehage og, en av ungene hadde glemt igjen matpakken, og jeg kjørte den dit på motorsykkelen.. da jeg kom inn i barnehagen lurte de på hvorfor jeg kjørte bil med hjelm på :)
og, så måtte de jo få se den lille "bilen" min da..stor stas!

Elin sa...

hehe, herlig! Skjønner jeg må få meg MC igjen snart så jeg kan sjokkere ungene når jr begynner i barnehagen. :-D

R-15 sa...

Guri, så tøff du er!! ;)
Skjønner godt at gutta i barnehagen ble iiiiimponert :D
Stilig da!!
Rått!
Tøft!
Og voksent!!
Og friiiihetsfølelse å suuuuuse avgårde ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...