onsdag 22. februar 2012

GLIMT FRA EN DASS



Ny-dassen på loftet er så godt som ferdig!
Noen detaljer gjenstår før vi jeg kan si oss ferdige,
men noen små glimt skal dere få :)

Kjekt å henge saker på.......

Midtsidepiken i Det Nye anno 1966 :)

Den stygg-fine lampa har funnet seg en ny plass :)

Alt ligger til rette for en koselig stund på ramma :)

I dag reiser vi på vinterferie, 
og det blir nok noe variabel innsats på bloggen en liten stund framover,
men kommer knallsterkt tilbake.........


Fortsatt fin vinterferie :)

Klæm Guri

14 kommentarer:

Hanne Bente sa...

Hej Guri.
Flotte billeder du viser.
Ønsker dig en god vinterferie.
Knus Hanne Bente ♥

Synøve sa...

Sikkert Veiholmens mest spennende bad:)) Nyt vinter`n:)) KLEM

gult hus i svingen sa...

herlig dass, Guri:) Gleder meg til å sitte på den og kose meg en dag;)

klæm fra Trine:) Kos dæ på ferie:)

Elisabeth, innerst i veien sa...

Hadde du sagt det var bilder fra stua, hadde jeg trodd deg. Koselig dass.

Tovepia sa...

Koselige dassbilder dette, både med glam og det hele;)
Kos dæ på ferie, klemmings;)

Bare lille elin sa...

Fine dassdetaljer.

God tur!!! :-)

Havfruen sa...

Så meget bra ut!!!

Riktig god ferie, klem fra meg:)

brudeblogg sa...

Ser ut som en innbydende do :)
Hos oss er veggene på do fulle av kongefamilie-bilder både på platter og i rammer.
God vinterferie!

Igi sa...

Så kule detaljer!
herlig midtsidepike :-)
Klem

Petrine sa...

Takk for titten på dassen og ha ein fin vinterferie !

Røsslyng sa...

Koseleg! Eg har veldig lyst på aviskorg på do eg også, men mannen strittar i mot;)

Mormor Inger sa...

Herlig dass!

Hilde sa...

Er nok en flott dass!
Ha en strålende flott vinterferie!

lise sa...

Gratulerer med nominasjon til den høythengende tittelen Årets fjaseblogg. Kåringen pågår frem til og med 1. mars. Som nominert er du en av dem med størst innflytelse!

Sjekk her: http://www.lises.net/blogg/?p=5506

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...