mandag 20. februar 2012

LEKENDE LETT?



Et dansekurs i bokformat må jo være tingen!
 Store bilder - hele 147 stk!! - gjør det lekende lett å lære:

Foxtrot
Tango
Rock'n Roll
Twist
Camba
Cha-Cha
Rumba
Moderne og gammel vals m.m. 
(Hvilke danser kan det være som mangler..........?)

Fantastiske tilbud på hjemmekursing fantes det også før i tiden ;)
 Kan tenke meg at det ble elegante dansere av dette kurset ja.........
(Fikk noen fantastiske bilder av treningssituasjonen inne i hodet mitt nå ;))


(Annonsen er hentet fra Hjemmet nr. 6 - 1967)

Håper for guds skyld at det var med en plate med musikk,
eller i det minste forslag til aktuelle musikkstykker......... ;)


Ha en lekende lett mandag :)

Klæm Guri

9 kommentarer:

gult hus i svingen sa...

Herlig, Guri:) Hadde nok ikke vært noe for mannen og meg dette, han tar ikke til seg danselærdom han;)
Får mange morsomme bilder inne i hodet jeg også nå,heheheheheheh:)

Fine daga t dæ, Guri, no har det komme mer snø:0

Klæm fra Trine:)

Tovepia sa...

Hvis det ikke var musikk med, så slapp de ihvertfall å komme i utakt:O))
Rolig dag i vågen, herlig;)

Elin sa...

Jeg håper de som gikk på dette ble "rett begeistret". :-D

Artig.

Ha en fin dag.

Kristin Kreativius sa...

:D De garanterer jo at man vil bli begeistret, så jeg hadde nok slått til med en gang.

Fin start på uka til deg Guri!

Wood and rose sa...

Mye morsomt i kursvirksomhet. Jeg tok i min tid brevkurs i motorlære, hahahaha Fant en bil som jeg skulle tørr-trene på, men bilens motor stemte ikke overens med motoren i boka, så jeg gav opp hahaha. Ellers har jeg tatt brevkurs i førstehjelp, spebarnslære, skoleasistent og spesialundervisning, knis. Ikke det at tre år på Høyskole stemte med virkeligheten heller, og jeg antar at det må ha opplevd ganske likt som å ha fulgt et slikt dansekurs, og så komme ut på dansegulvet med drømmejenta. Frustrerende, fortvilende, håpløst og maktesløst. Klem Grethe

Havfruen sa...

Det er jo utrolig:)) Nå finner vi "alt" på nettet...den gang var det i ukeblad:))
Ha en fin kveld, klem fra meg:)

AvMeg sa...

Jeg gleder meg masse til å se bildene du legger ut av deg og handymannen i "action" - dere må jo bare vise oss litt rumba! "Skal vi danse" kan bare gå å legge seg :)
Fin mandagskveld - tenker den blir fin ;)

Mormorfarmor Inger sa...

Herlig! Dette var i min ungdom, da jeg gikk på danseskole faktisk.. Kanskje jeg heller burde gått for brevkurs???

Hilde sa...

Du, det var jo en kjekk måte å lære seg å danse på! Sånn hvis man helst ikke vil møte folk under læreprosessen. Blir sikkert rasende god på no time!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...