torsdag 22. mars 2012

PÅ HODET



Enkelte ganger kan det være greit å beskytte hodet.
Det kan være i jobbsammenheng eller i trafikken.
Måten det gjøres på og hvor effektivt det er, kan nok variere ;)
I dag kommer det noen eksempler til skrekk og advarsel fra Google ;)

Med hjelm 24/7.

Kanskje en smule ustabilt?

Veeeel..........

Bøtteballetten


No brain - no headache ;)

Han har i alle fall hjelm om ikke annet ;)
Men jeg tror ikke speedo regnes som brannvernutstyr ;)

Gresskarmannen

Kanskje hjelmen ikke er nødvendig med alt det håret??


Bruker du tilstrekkelig sikkerhetsutstyr når det er nødvendig??


Ha en sikker torsdag :)

Klæm Guri


Iris takker for alle gratulasjonene :) Hun fikk blant annet ny sykkel og gitar, og var storfornøyd med dagen :)

10 kommentarer:

Synøve sa...

Har aldri eid en hjelm i hele mitt forvirrede liv........!!!! Ser ikke bra ut på trykk den bekjennelsen der.... men det eneste stedet jeg har skada meg skikkelig er jo i ryggen - jeg skulle jo ha vært polstra fra topp til tå antagelig - DET hadde tatt seg ut ....:) Klem:))

Bare lille elin sa...

Jeg bruker hjelm når jeg sykler.. når guttungen er med (innrømmer den ikke er med om jeg er ute alene, hallo-jeg bor på landet ;-) ) Og seff brukte jeg hjelm når jeg kjørte MC. Ellers er det vel så som så med sikkerhetsutstyr. ;-) Hvor mye trenger man til enhver tid, egentlig.

Ha en fin dag!

Bare lille elin sa...

Forresten: Snasen brannmann! :-D

Alexia sa...

Brannmannen var min favoritt og, hihi! Og så lurt å ta en trillebår på hodet- fantastisk. Tilfelle man ikke finner sykkelhjelmen sin liksom.

Guri, du er googledronning, hehe! Utrolig hva du kommer over på nettet.

Hjertebank sa...

jaja, en del kreative mennesker der ute...

Shy B sa...

Herlighet!!
Kva slags kontakt har du med Google, som gjer at du finn så mykje rart? :))

Mormor Inger sa...

haha - utrolig hva du finner :)
Nei - dårlig med hjelm og sånt hos meg. Badehette på vanngymping er vel det nærmeste!

AvMeg sa...

Herlige hjelmbilder - og hvordan du klarer å komme på å lete etter så mye rart - ja, jeg tar av meg hatten for deg (skulle kanskje sagt hjelmen i dag ;)
De hundene på toppen lignet i grunnen på flere av de jeg gikk sammen med på ungdomsskolen på 1980-tallet :)

Hildemiho sa...

hi hi hi genialt!!

Namaste (jeo74) sa...

Hoho, takk for den :o)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...