fredag 16. mars 2012

SNARLIG FORLØSNING?



Nå håper vi virkelig at dette dyret
TURBO
snart nedkommer med X antall kattunger.......

For maken til mannevond og sær katt skal man lete lenge etter!


Hun har lagt seg til diverse uvaner.
Som å komme 10 min etter at jeg har lagt meg,
hoppe opp på nattbordet mitt,
stirre meg dyyyypt inn i øynene og forlange å få ligge under dyna.
Det står klart og greit skrevet i panna hennes ;)
Der ligger hun en stund for så å hoppe ut av senga
og så legge seg på matta på gulvet.........
Hva hun videre gjør vet ikke jeg, for da er jeg i drømmeland ;)


Dette fule blikket fanget jeg opp i går.......
 

Vi krysser alt vi har og håper at den ikke fullt så sære 
Turboen som vi er vant til, snart kommer fram igjen :)



Ha en spennende fredag :)

Klæm Guri

5 kommentarer:

Med kjæleik til livet sa...

Hehe ....

Ha ei fine helg - monikasmil

Mormorfarmor Inger sa...

Ja de blir sære de gravide damene ;) Lykke til - snart pusebestemor du, gleder meg til bilder :) Og spennende hvor fødselen finner sted da. I senga er kanskje ikke helt det store ønsket fra ho bestemor??
Ha en flott hælj og klem fra Inger

Elin sa...

Hun er bare helt NYDELIG!! Smelta helt av det du kaller det fule blikket jeg.. Det er ikke sååå moro å gå gravid i siste instans, vet du vel. Litt medfølelse er absolutt på sin plass. ;-)

ha en fin helg, og la nå katten få ha sine gravidluner. :-D

Vores have sa...

Hej Guri.
Held og lykke med "fødslen"
Ønsker dig en god week-end.
Knus Hanne Bente

lise sa...

Det blikket var ingenting i forhold til mitt i siste del av svangerskapene..

Det er kjempegøy med kattunger, så gøy at jeg skal bli oppretter når jeg blir pensjonist eller så. Heldiggris..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...