lørdag 21. januar 2012

LOVE IS IN THE AIR



Fjøsets hunnkatt 
er mer enn over middels interessert i det annet kjønn for tia.
En smule rastløshet er å spore hos frøkna, 
og hannkattene reker rundt fjøshjørnene.
Den mest hippe er nabokatta over bakken, 
med det velklingende navnet Sigvart ;)
Men natt til i går tror jeg han hadde en liten trefning med en rival på trappa.......

(bilde fra Google)


Da jeg og Iris skulle på butikken i går formiddag ropte hun:
"Mamma!! D e blo på trappa!!"
"Hææ......."
"Kåmm å sjå da."

Blodspor på sementen ved sykkelen til Iris.

Blod/kjøttslintre på søppeldunken på trappa.

Skikkelig blodsplatter utover ytterdøra........

Hva som egentlig har foregått i nattens mulm og mørke vet ikke jeg,
men en eller annen av frierne hadde sikkert ikke en god dag i går ;)
Antakelig blir det også familieforøkelse i Fjøset om ca 2 måneders tid.......
P-piller er sikkert en fin ting ;)

Dyreliv på våre kantar ;))


Ha en blodfattig lørdag :)

Klæm Guri

10 kommentarer:

Shy B sa...

Kattelivet er visst blodig alvor. Såg voldsomt ut dette, stakkars pus!

Skjerstad sa...

OOO MY GUD !!
Jeg hadde blitt så bekymra !
Håper det står bra til med alle puser ;)

Klæm fra mæ som ønske dåkk ei super hælg :)

Pia sa...

Det var da heftig!

Whitebite sa...

å fysjameg da!!!
skjer a???

Hanne Bente sa...

Hej Guri.
Håber at din kat har det godt.
Ønsker dig en god dag.
Knus Hanne Bente

Mormor Inger sa...

Nei og nei - det var da voldsomt til kjærlighet da? Håper det bare er noen ørekutt (blør visst mye der har jeg hørt)...

Bare lille elin sa...

Jøsses, det der tyder på regelrette voldshandlinger. :-O

AvMeg sa...

Wow, har aldri sett sånt før. Håper de begge klarer seg fint :-)

Berit sa...

Disse bildene må da være fra et slakteri, og ikke "bare" resultat av et katteslagsmål?!

Heidi-nabo-over-bakken :) sa...

Ojojoj! Såpass til blodsplatter ja! Siden Sigvart virker i god form, må jeg si at jeg synes synd på den andre hannkatten.....! Kun litt vondt i høyre forpote han karen vår. Huff huff. Elise er storfornøyd med at Sigvart og Tubo er kjærester. Hehe..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...