søndag 8. januar 2012

MUSESTOFF



I går havnet endelig en UFO i vaskemaskinen og ble ferdig :)
Sånne musematter har jeg produsert før (les her),
og de er så kjekke med det at det er minimalt 
med montering på dem :)
Endene tover seg sammen selv i maskinen :))
og så varmer de så godt :)

Sånne er jo rimelig greie å fikse for oss som strikker.........



men for dem som liker symaskina best kan vel dette være et alternativ?
Den vil sikkert falle i smak hos den mannlige delen av befolkningen ;)


(bilde fra Google)

Har du produsert noe varmende for understellet i det siste???


Ha en varm og god søndag :)

Klæm Guri

11 kommentarer:

Hanne Bente sa...

Hej Guri.
Flot musemåtte du har lavet / kreativt.
Ønsker dig en god søndag.
Knus Henne Bente ♥

Bare lille elin sa...

Hehe, den så jo litt...syk ut den siste der da. :-D

Ha en fin søndag!

Shy B sa...

Ha, ha til den siste!
Eg strikkar tøfler, og inndirekte er det godt for underlivet. Vi damer skal ikkje vere kalde på beina, veit du! ;)

Mormor sa...

Herlig! Produserer kun dokkeklær jeg nå. Litt hekta ja.... ;)
Tør ikke sy en sånn til kællen, da kommer'n til å ta PC-plassen min.

AvMeg sa...

Hehe- utrolig hva noen finner på å lage (tenker da selvsagt på den siste matta) Den første var søt. Toving er kjekt - lenge siden jeg har prøvd meg på det. Fikk lyst til strikke noe nå :-)

Anne Vik sa...

Original musematte.. Den var kjempetøff:-))

Du imponerer meg hver gang med din kreativitet. Artig å se alt du lager.
Ha en fin dag.
Klem

Interiør drops sa...

Så morsomt!

Flink du er og så morsomt med
noe som er litt annerledes enn alt
det andre man finner i butikkene!
:)

Likte dette veldig godt!

Mange klemmer fra meg til deg ♥

gult hus i svingen sa...

Snasen, rundt sitteunderlag fra deg igjen, Guri:) Den siste er artig da:)
Klæm fra Trine:)

Havfruen sa...

hehe:) Likte musematta di best!!

Samme værmelding her...men STIV kuling...regn sludd og -1...tror det blir et festlig føre...men jeg har fri..heldigvis....
Nyt uka:)
Klemmings:)

Elisabeth, innerst i veien sa...

Ha ha ha, oppfinnsomt, men en smule frekk den der. :-)

Pia sa...

Ha ha, noe varmende til understellet...Nei, det vil jeg ikke svare på...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...