mandag 2. april 2012

BINGO!!!


Forrige uke var jeg så heldig å vinne et stk 
RETRO PÅSKE BILDEBINGO

Det er en kjempefin blogg med masse gode papirtips 
om ting du kan lage til deg selv eller gi bort.
Et besøk der anbefales :)


Bingoen kom i posten på lørdag og ble pakket ut sporenstreks,
og første runde ble spilt innen 5 minutter etter utpakkingen :)


Hærlige farger og enkle regler gjør det til en fryd å spille
både for store og små :)


Ta deg en tur innom Gi Det Videre og skriv ut din egen versjon :))


Ha en fin mandag :)

Klæm Guri

7 kommentarer:

Vores have sa...

Hej Guri.
Tillykke med din gevinst.
Ønsker dig en god dag.
Knus Hanne Bente

Maratonjenta sa...

Takk for tipset, Guri!! Hærlig blogg!

Ha ei fortsatt finfin påske! Klem fra Maratonjenta!

Mormorfarmor Inger sa...

Så artig! Takk for tips og ha en nydelig mandag :)
Klem fra Inger

Irene [Gi det videre] sa...

Hei Guri! Så fantastisk moro å se at dere har tatt spillet i bruk allerede! Det varmer mitt papirhjerte. :-) Tusen takk for hyggelig omtale og ha en riktig, riktig god påske! Irene

Bondekona sa...

Gratlerer!
Det så både fint og gøy ut.
:)

hobbyvimsa sa...

Hei Guri!!"

Takk for fine ord fra deg i dag:)'

Så heldig!!Disse var jo super sjarmerende,gøy er det også.Kanskje jeg må sjekke ut denne siden,og få min egne...Så slipper jeg å være sjalu på deg:)

God påske til dere alle i fjøset:)

Klem Linda:)

Elisabeth, innerst i veien sa...

Et skikkelig dekorativt bingobrett. Takk for tips.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...