søndag 8. april 2012

PØLSER




Når man blir så gammel at man går av med pensjon,
får man etter min erfaring enkelte fikse (?) og nye ideer.

Så også mine fossiler.........
De har fått den fikse ideen at de skal lage seg hjemmelagde pølser,
og til det trenger de selvfølgelig

En selvfølge er det også at den nevnte boka har gått ut av produksjon,
og er ikke å oppdrive noen steder........
Sender derfor et stort ROP ut i det store internettet:


"ER DET NOEN SOM HAR BOKA 
OG SOM HAR STAPPET SEG FERDIG PÅ PØLSE 
OG KAN TENKE SEG Å SELGE DEN 
TIL MODEREN OG FADEREN MIN!!!!"

Forsiden på den nevnte boka.......


Håper dere får en rolig første påskedag :)

Klæm Guri




10 kommentarer:

Anonym sa...

Hihi, ja se der.
Du den pølseboka har jeg
faktisk ikke sett før..
Roper ut hvis jeg ser den ;)

Stor klem

Elin sa...

De har den her:

http://www.notabene.no/Product.aspx?cID=&pID=185899&shopid=53

Hvis du ikke vil kjøpe den der får du vente til loppesesongen og sette alle oss loppedamer i gang på leting. :-)

Guri sa...

Elin: Har sjekket der, men får ikke til å legge boka i handlekurven......

Heidi sa...

Hvis den ikke må eies, så kan den jo alltids leies - eller da evt. lånes. Vi har den iallefall inne på biblioteket vår! :o)

Mormorfarmor Inger sa...

Har aldri sett på makan!
Kommer jeg over en så skal jeg sende den sporenstreks oppover :)
AFP- og uføre-pensjonisten her i hus er alt for late til å lage seg pølser ;)
Fortsatt god påske!

Elin sa...

Send dem en mail, Guri. Må man ha boka, så må man ha boka. :-D

Skjerstad sa...

Jepp ! jeg skal definitivt rope ut hvis jeg kommer over denne !!!! HERLIG :)

Klem fra Janne

Berit sa...

De skaffer den helt sikkert på biblioteket: har de den ikke på din lokale avdeling, bestiller de den via FJERNLÅN! Et fantastisk, raskt og gratis tilbud. Viste du forresten at mennesker som har mange planer ofte lever lengre enn andre? Godt å vite når det blir mange baller i lufta rundt om ;o) Fortsatt god helg!

Tovepia sa...

Wow, aldri hørt om den, så håper virkelig noen kan tipse deg...for denne boka trenger de sikkert:O))
Nyt siste rest av påska, klem fra mæ;)

hobbyvimsa sa...

Hei høpp!!

Nei denne har ikke jeg heller hørt om (skulle jeg det kanskje) :)

Om den dukker opp foran meg sier jeg i fra:)

Lykke til med skattejakten:)

Ha en fin ny uke:)

Gleder meg til hverdagen igjen,og 1 stk barn på plass i barnehagen:)

Klem Linda:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...