søndag 22. april 2012

NYTT OG BRUKT



Litt forskjellig ble med hjem fra bloggtreffet forrige helg.
Tenkte det var passende å vise det fram på en søndag ;)

Salt og Pepper-Bambier kjøpt hos IrinaStyle.

5 stk frokosttallerkner og 1 stk asjett til kaffe (?) i
Tor Viking fra Figgjo :) Kjøpt på Smia.

Brun løper med hvitt mønster som skal brukes på nydoet ;)
Kjøpt hos Containergirl.

"Ny" kontorstol som skal på hobbyrommet når
jeg får ryddet litt der ;)  Kjøpt hos Containergirl.

Dette søte strikkebildet bare MÅTTE jeg ha!
Det skal opp på veggen i strikkehjørnet mitt på stua :)
Kjøpt på Smia.

Har en ting til på lager, 
men den må jeg fikse litt på før den kan vises fram ;)


Håper du får en flott søndag :)

Klæm Guri


8 kommentarer:

AvMeg sa...

Så mye fint du har funnet, det "strikkebildet" var skikkelig digg! Jeg liker veldig godt slike bilder.
Fin søndag til deg også :)

Fragmenter sa...

Så mye fint! Ble spesielt betatt av de rosa bambiene og strikkejenta. Fiiine!!
Ha en herlig søndag!
Klem

Synøve sa...

Du er allsidig:) Fine ting, tipper de rosa skapningene gjorde lykke for noen i heimen:) Nyt søndagen:)

Brit Strikkenerd sa...

Søte, vakre, artige funn !
Strikkebildet var vireklig toppen, kunne virkelig ha tenkt meg å funnet maken:) En god dag til deg:)

hobbyvimsa sa...

Hei Guri!!

Gøy du vil være med på min gi vekk,masse lykke til!!

Så fine ting du har fått med deg..ja de rådyrene står her også,kule!!

Nyt søndagen!

Klem

Linda:)

Mayen sa...

Duk på do? Det e kanskje badstørrelse der inne? Har ikkje sett ho strikkebærta før, men har to bilder i samme serie liggende i en av eskene som skal ryddes.. mener det er bildene æ og brodern hadde på romdøra i tenårene, mamma rydder, så æ får nye esker hver uke! Må snart lage egen blogg for kun å selge unna retro ting!!Ha ei fin uke ;o)

Fargevandring sa...

Mye fint du fant ja, på det koselige bloggtreffet:-)

gult hus i svingen sa...

Fine funn, Guri:) Skal se i morgen om Tor Viking står i butikken enda:)
Ha ei herlig uke, Guri:)
En mann sendte meg mail og lurte på om jeg ville selge lampa jeg holdt i på bildet inne hos Fargevandring.... Men den lampa har jo DU;)
Klæm Trine:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...