fredag 6. april 2012

PÅSKEAKTIVITETER



Foreløpig i påsken har været ute vært fint å være inne i :)

Derfor er det greit å ha noe arbeid på pinnene.......
Dette er hva jeg holder på med nå, 
brunt og hvitt i enkelt men dekorativt mønster ;)


Ganske stort blir det også. En gave.............
Ferdig resultat kommer senere ;)


Når jeg ikke strikker selv har jeg funnet en annen heftig nettsyssel ;)



Har du noen påskeprosjekter på pinnene???

Velkommen til følger nr 100!!! Her må det bli en Gi Bort snart...........


Ha en flott og lang fredag :)

Klæm Guri

12 kommentarer:

Anonym sa...

hoho! :)

Ser ikke om det er hekling eller
strikking, så peiling har jeg.. hehe..
Men, synes i alle fall det var et nydelig mønster!

Grattis med fine følgertall!

Stor klem

Fragmenter sa...

Nydelig mønster og behagelige farger, men hva er det?? Megastor hals??? Hmm... Spent på fortsettelsen:)
Den gamle dama hadde jo funnet det ultimate spillet:-D
God langfredag!
Klem

Langtvekkistan sa...

Jeg har en eneste strikkepinne, den bruker jeg til å sjekke om kakene er ferdige..... *sjemmes*

Jeg angrer som en hund at jeg ikke viste mer interesse for strikking i oppveksten. Sist jeg hadde et strikketøy i hendene var i 8. kl i 1988...

Så mitt påskeprosjekt har definitivt ikke noe med strikkepinner å gjøre.. ;o)

Synøve sa...

Jeg "tjuvstrikker" en reste/opprekksgenser til meg sjøl mellom bestillingsgensrene til sønn og kjæreste - fikk så lyst å lage Mariusgenser med rundfelling og mange farger sjø....:) Her ser vi sola i dag:) Klem

Vores have sa...

Hej Guri.
Jeg har fundet garn frem til endnu et slumretæppe - men er ikke begyndt på det endnu.....vi får se.
Ønsker dig en god langfredag.
Knus Hanne Bente

tulipa sa...

Det der ser spennende ut du! Jeg strikker sokker...enkelt og greit og drive på med i solveggen!
God påske!
:)

Mormorfarmor Inger sa...

Spennende strikkeprosjekt! Her har jeg oppvaskklut på pinnene akkurat nå... Er jo periodestrikker, så må begynne pent når jeg først har "sprekt" litt ;)
Påskeklem :)

Elin sa...

Hm, ser fint ut. Jeg kaster sinte fugler. På nettet. :-D

Ha en fin kveld

Bondekona sa...

Jada.
Strikkeri, strikkera.
:)
Så fint mønster det ble på teppet ditt, da.

ReVinyl sa...

Stort prosjekt sier du?
Må være et slags pledd, kanskje...
Fine farger var det i alle fall.

Her er det ingen pinner som går i påska. Bare pakkefingre og tastaturfingre :)

So long...
Siw

Hilde sa...

Innevær kan være ganske deilig iblant ;o)

Her strikkes det innimellom loftrydding og hagearbeid. Nå går det i små babysko :o)
Fint mønster på prosjektet ditt. Teppe?

Kos deg videre disse påskedagene!

Vores have sa...

Hej Guri.
Lige inde for at sige at jeg er startet på et nyt slumretæppe - skal hækle ialt 240 firkanter - har pt. 5
Ønsker dig en god påskelørdag.
Knus Hanne Bente

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...