mandag 23. april 2012

KROPPEN 20



I disse vårlige tider når sola kikker fram igjen etter vintermørket,
er det viktig å tenke på beskyttelse.........

Hvis ikke kan det fort gå slik som det har gått med dem under her ;)


Nesten slik at det er fare for å bli snøblind også.......

I enkelte tilfeller kan det kanskje være lurt å spørre om hjelp.........

Sandaler er tingen.

Viktig med hjelm på tur ;)

Det går jo også an å legge litt arbeid i det :)

Se og lær!

Skeiv eller halvskakk??

I tillegg til solkrem er det også viktig med solbriller,
noe denne dama i alle fall har tenkt på  ;)
(alle bilder fra Google)


Er du flink med solkremen???



Ha en beskyttet mandag :)

KLæm Guri

9 kommentarer:

gult hus i svingen sa...

Utrolig artige bilder fra deg....igjen:) Liker hun med solbrillene jge, hu e fresk....det ska a ha;)
Solkrem er jeg IKKE flink til å bruke nei, greit å kjenne at man lever, syns no æ da;)
Ha en solfylt dag, Guri:) Her i Trondheim er det nydelig vær, våkna 5 i dag jeg og var ute med Kira 5.30, freskt?;) Eller bare heilt toillat?;)
Klem fra Trine:)

Synøve sa...

Viktig det der du:)) Temperaturen her i bygda gjør at det ikke er noen STOR solbrentfare på andre deler av kroppen enn fjeset, så det er overkommelig å få smurt inn he he...:) Her males det (jeg) og snekres (gubben) og vi er i bilkjøpemodus - så det er andre ting enn soling på timeplana:) Klem og nyt dagen med eller uten solfaktor;)

Skjerstad sa...

Ha ha, dette ser jo litt vondt ut da ! Jeg er ikke så flink med solkremen her hjemme, men i "syden" ;)
Hun på det siste bildet må jeg si er fresk, som Trine sier ;)

Kos deg i dag Guri :)
Klæmma fra Janne

Randi sa...

Haha! Alltid en god latter på morgenkvisten her hos deg Guri!! Jeg er kjempebleik , blir aldri brun! Men sløv med solkrem, før jeg blir rosa :) Eskil blir heldigvis brun på et blunk, og aldri solbrent! Håper du får en fin mandag! KLEM.

Tovepia sa...

Ingen grunn til solkrem ennå, men ja, jeg er flink når sola kommer...den tar såå mye mer enn den gjorde før i verden;)
Jøje mæ for noen solbriller hun hadde:O))
Klemmings;)

Mormorfarmor Inger sa...

Haha! Du får det til. Alltid spennende å gå inn på disse Kroppen-innleggene dine. Jeg lister meg forsiktig inn for å se om jeg tåler å se...
Og det gjorde jeg!
Solkrem er jeg flink til å bruke. Pga. medisiner er jeg nødt til å ha veldig høy solfaktor. Og heldigvis, spraderundtibikinidagene er forbi :)

Ha en nydelig mandag - og husk solkremen hvis det er ☼

AvMeg sa...

Oj, litt av noen bilder i dag. Selv om jeg egentlig ikke liker å sole meg, gleder jeg meg plutselig til sommeren...Litt varme hadde i det minste vært fint!
:)

AvMeg sa...

Oj, litt av noen bilder i dag. Selv om jeg egentlig ikke liker å sole meg, gleder jeg meg plutselig til sommeren...Litt varme hadde i det minste vært fint!
:)

Elin sa...

Hehe, ja du får det til du.
Jeg er flink til å kline solkrem på guttungen.. det teller vel? :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...