torsdag 24. februar 2011

Buret

Ikke nok med at de gærningene på Veiholmen bor i et Fjøs,
men de har også hytte på et stabbur!!!!

Jeg er opprinnelig fra gård,
og vi gikk en stund med planer om å bygge hytte på gården.
Så var det et lurt hode som kom på at stabburet
- Buret -
ikke ble brukt til noe.

Dermed flyttet vi inn :)
Det er ca 50 kvadrat fordelt på to etasjer + hems.
Tømmervegger og masse historie i veggene :)
Akkurat passe for oss :)
Buret er det lille firkantete huset midt på bildet.


Dit reiser vi i morgen på vinterferie :)
Det blir koselig med Mormor og Bestefar
 og brodern min med familie i nabohuset :)

Her et bilde av vårt fantastiske, store, vakre plastikktre som vi pyntet til jula 2010.
Små forhold på Buret som dere ser.
Bør helst være under 175 cm for å ha det greit under takbjelkene.......
Det er bare jeg og Handyman som er små nok til å kunne bo her ;)


Så i dag er det pakking og rydding på høyt plan...
Minst 5 plasser samtidig ;)

Ha en fin dag videre og tusen takk for alle kommentarer!!
De lyser opp i hverdagen :))

Hilsen Guri

6 kommentarer:

gult hus i svingen sa...

god vinterferie i Buret, Guri:) Ser utrolig trivelig ut:) Pakking er pes, synes jeg:)

Klem Trine:)

Skjerstad sa...

Så trivelig :) Tenk å kose seg der og ha familie i nærheten . Vet du hva ;) Jeg hadde passet perfekt i buret , for jeg er bare 153 høy Hi hi ;) ;)

Kos dere på ferie !
Klemmer fra Janne

Unknown sa...

God vinterferie! Etter at gubben har rydda ut "sie gubba" fra hallen, drar vi på Oppdal på ferie vi også...åh, kor æ gler mæ! mor, tekopp og en stabel med bøker!!

Bondekona sa...

God tur!
Jeg ønsker meg også ei hytte, eller et bur..
Samma det, egentlig-bare et sted å kunne reise til.
Kos dere!

Marte sa...

og vi på over 1,80 gleder oss til dere kommer ;)

GundaM sa...

ser ut til at dere lever et noe annerledes bo-liv, artig da ;)

hvordan bor dere når dere er på ferie...? hihi

nydelig kiste under her og, ønsker deg ei riktig god helg!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...