mandag 7. februar 2011

Lysglimt

Grisvær og vind medfører at mye rusk og rask og plastikk
og annen dritt kommer flytende i land på vår
ellers så vakre holme i havgapet.


Det ser ikke videre pent ut, og når det blir varmere i været
sprer det seg en liflig og deilig (?) eim av råttnende tang :)

Samtidig er det jo også noe veldig positivt med dette.
For oss som elsker å gå å lete og finne skatter i fjæra
er dette et fantastisk skue :)


Gleder meg til det blir vind- og regnstille sånn at jeg og ungene kan gå på skattejakt
med regnbukse og støvler på beina :)))


Når det er grått ute må man fylle på med litt farge inne....
Her er mitt siste strikkeprosjekt,
med friske farger som viser vei mot en ny vår :)




Hva det skal bli?
Vent og se....................

Hilsen Guri

5 kommentarer:

Bondekona sa...

Nå måtte jeg løpe inn til deg og ønske hjertelig velkommen til meg, og se at du også har en fin blogg-til tross for at dere bor i et fjos (vi har dyr i vårt). JEG KOMMER TILBAKE!!
:)
Ha en fin kveld.

Skjerstad sa...

Hei på deg :) Gratulerer med blogg, og tusen takk for at du vil følge meg :) Trivelig . Kjempeartig å gå i fjæra og lete etter skatter . Bor nede ved sjøen selv jeg. Men det er vel mere som kommer i land der ute i havgapet ;) Herlige farger du har brukt i strikkeprosjektet ditt !

Ha en fin kveld videre :)
Hilsen Janne

Skjerstad sa...

Hei igjen ;) Jeg er tilbake for jeg har på filingen av at dette blir en kul blogg ;) Legger meg til som følger jeg , og gleder meg til å følge deg !!! ( bor dere i fjøset? ;)

Klem fra Janne :)

gult hus i svingen sa...

gårdsbruk? Nede ved sjøen? Det står for meg som selve lykka i livet:) Sikkert for romantiserende, men sånn tenker jeg:)Har jo ikke opplevd det, vettu:)
Liker strikkeprosjekltet ditt, herlige farger, spennende å se hva det blir:)
Likte tannbørsteløsninga di:) Mulig den blir kopiert altså;)
Blir følger her jeg, liker det jeg har sett og lest:) Velkommen hos meg også:)

Klem fra Trine:)

Christie`s sa...

Heisann Guri :-)
Viste nå faktisk ikke at dere nå bor i ett fjøs :-) skulle gjerne sett litt fler bilder ,ikke bare av det praktiske tannglass systemet deres :-))
Nå ble det blogg på meg å da :-) så får vi se hva som kommer der etterhvert .....

Ha en triveldig dag i havgapet

Heidi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...