lørdag 26. februar 2011

Inside Buret

Endelig var vi kommet fram til vårt paradis
Buret :)


Tenkte jeg skulle vise dere litt hvordan vi har det der :)

I andre etasje henger disse kunstverkene :)
Nr 1, 2 og 3 har malt disse (fra venstre mot høyre).
Artig å gi dem frie tøyler med malekosten :)


Andre kunstnere har også vært på ferde i andre etasje ;)


Gamledøra står lent opp mot veggen.
En helt fantastisk blåfarge på denne :)


Nå er det slik at når vi er på Buret
 så har vi det så kjekt og koser oss så mye
at vi har egnetlig ikke tid til å rydde..... :)

Derfor er det så kjekt med detaljbilder :-D

Men her kommer et panoramabilde av badet.
Det er nok ikke større en som så,
men så er det nok ikke der vi tilbringer mest tid heller.

Med tørrdo og vindgufs i rompa
frister det ikke akkurat til å sitte på timesvis ;)
Du må egentlig skynde deg litt
eller så tørker det meste før du rekker deg opp,
og det kan fort medføre merarbeid ;)


Kongen og Dronninga er selvskrevne gjester på badet :)


Ha en fortreffelig lørdag i finværet :)

Hilsen Guri


3 kommentarer:

Ingrid Tunheim sa...

Så fint å reise på "Burtur" og ha familein like i nærheten, tipper besteforeldrene også liker det...Forøvrig så hele gården flott ut der den ligger like ved sjøen og fjellene.

Tovepia sa...

Så koselig å ha et hyttebur!
Her henger også de kongelige på do, det er en god skikk, synes jeg;)...og jeg er attpåtil royalist:O)
Kos deg på buret, klem fra meg;)

Mandy Lou sa...

Så spennende å bo i fjøs og ha hytte i stabburet. :) Har kosa meg masse med å lese gjennom bloggen din. Var på Veiholmen for halvannet år siden, og ble helt betatt. Så fint der ute med både naturen og de gamle husene. Et sted jeg godt kan tenke meg å besøke på nytt.
Ha en riktig fin søndag!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...