søndag 13. februar 2011

Ottar Oter og smykker

Når man bor ute i havgapet blir man vant til litt av hvert når det gjelder dyreliv,
men det hender man får seg en overraskelse likevel.

Jeg skulle ut med bosset for litt siden,
og da jeg åpnet ytterdøra stod det en stor mørk skygge der....
Etter å ha sett etter to ganger så jeg at det var en gammel kjenning
(som det heter i politikretser),
nemlig Ottar Oter!


Han lunter rundt husene og er rimelig harmløs,
men det er jo kanskje ikke favorittdyret å ha i fraukjelleren???
Det var nemlig der han forsvant inn etter å ha hilst på meg ;)

Høres ut som det er tre gutter som er ute på oterjakt i kjelleren nå.
Regner med at han blir husløs til natta..............

Fra det ene til det andre..............

Ramma med hønsenetting som jeg viste i går har nå blitt fullhengt av smykker og stæsj :)
Det var nemlig et smykkeopphengsstativ jeg laget.


Da vi flyttet ble stæjset mitt pakket godt ned,
 og jeg har nok savnet det litt må jeg ærlig innrømme.


Nå er det meste kommet fram igjen,
 og Fruen har atter kommet i pyntemodus ;)


Ha en fortsatt flott morsdag :))

Hilsen Guri



4 kommentarer:

gult hus i svingen sa...

så flott smykkeoppheng, Guri:) Kreativiteten blomstrer i vårsola:) Ser du samler litt uvanlige smykker...artig:) Eller lager du dem selv?

Klem fra Trine:)

Bondekona sa...

Fraukjeller?!?

Flott smykkestativ til flotte smykker!
Fortsatt god morsdag!
:)

Skjerstad sa...

Herlig smykkestativ :) Likte så godt de "glidelåsøtedobbene" :) Håper dere får has på Ottar !

Ha en fin uke som kommer :)
Klemmer fra Janne

Guri sa...

Gult hus: Samler på de smykkene som faller meg inn der og da (kan bli litt mye rart av og til ;)).

Bondekona: Selvfølgelig har vi fraukjeller, eller møkkakjeller om du vil, i fjøset ;) Ikke kushit der nå men masse annen dritt ;)

Klæm Guri

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...