søndag 20. februar 2011

Styggfint??

Av og til kommer man over ting som man bare må ha!!

Denne lampa er en sånn ting.
Ikke er den særlig fin med plastikkskjerm,
ikke spesielt praktisk
og ikke gir den veldig mye lys.......

Men da jeg og Moderen var en tur innom Bruktbo på Stjørdal
stod den formelig å skrek mot meg i hyllene :)

Den er det jeg kaller for styggfin.....


Har fått sin plass i stuevinduet i Fjøset.
Det ene av to vinduer vi har i den delen vi bor i nå.
Ett vindu på stua og ett på kjøkkenet.

Kommer seg en del når lyset blir tent ;)


Nr 3 ville også være med på bilde sammen med lampa,
og selvplukket "blomst" i vase.


Tenkte jeg skulle ta noen flere bilder inne fra Fjøset,
men med kun to vinduer og gjennomlys er det litt vanskelig...
Får se hva jeg får til ;)

Hilsen Guri

3 kommentarer:

Hege A "The not so perfect mum-blogg" sa...

Den hadde jo en viss sjarm, da! :D
Gleder meg til å se flere bilder fra Fjøset deres!

Tovepia sa...

Skikkelig søt lampa, men modellen som snek seg med var mye søtere!!:O)

gult hus i svingen sa...

du har helt rett, Guri, den lampa er styggfin:) hadde glatt kjøpt den jeg også:) Søt jente og fin blomst hun har plukka:)

Sååå fine musematter du har strikka, og det er helt greit å ha sånne prosjekt foran tv'n:) Holder på med lappeteppe jeg:)

Vindmøller er fascinernde greier, bare vært i nærheten i Danmark, må hilse på noen her hjemme også, tenker jeg:)
Mandagsklem fra Trine:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...