fredag 18. februar 2011

Musmatte

Først og fremst -
tusen takk for alle fine kommentarer og oppmuntringer!
Både fra kjente og ukjente.
Kjempetrivelig!
(kanskje det ikke er bare tull det jeg holder på med likevel ;))

Nytt prosjekt sluttført.
Et sånt fint et, der man ikke trenger å tenke mens man lager det.
Kan gjerne lese bok og se tv samtidig som man strikker :)

Denne gangen ble det en musmatte.
(eller sitteunderlag om man vil ;))

Tidligere har alle i familien fått hver sin :)
så hvem som blir den heldige eier av denne vet jeg ikke helt......


Denne sola er mi og spesialstrikket for min brede bak ;)


Jæskla lettvint å feste trådene på denne.
La de bare henge å slenge i tovinga.....


Ha en koselig fredagskveld :)

Hilsen Guri

5 kommentarer:

Bondekona sa...

Så fine! Likte spesielt godt sola di.
:)
Kanskje du skulle hatt en give-away..?
God helg.

Hustvedts sa...

Ja, den sola var kul! Hvordan har du strikka den?

Hilsen Sybjørg

Kristin Kreativius sa...

Ha-ha:D musmatte:D

Du den sola var stilig!!! Åssen i huleste får man til å lage en sånn a'?

God helg!

Marte sa...

heyyy...jeg har også stor rompe...hint hint ;)
den var ivertfall kul!

Fru. Kristiansen sa...

Hei.
Artig blogg du har da Guri :)
Jeg skal bli de følger ;)
Gleder meg til å besøke kjærringa i fjøset snart :D

klem siw

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...