onsdag 9. februar 2011

Sommer og sol??

Tusen takk for fine tilbakemeldinger på bloggen min :))

Det varmer et ferskt blogghjerte :)

Som dere ser bor vi virkelig på en øy i havet.
Vi er mellom 200 og 250 stykker som bor her på dette fantastiske stedet.


Det er virkelig en idyll.
Fint både i storm og stille. Mest fasinerende er det nok når det stormer synes jeg......
Høyeste punktet er 11,30 meter over havet målt på fjære sjø (eller "gårr fjørå" som svigermor sa).
Slipper snøras og slike ting i alle fall ;)


Har gledet meg til å gå å lete etter skatter i fjøra,
men hva skuet mitt øye da jeg stod opp i dag.
Jau da - snø!!!
Akkurat det jeg ikke trengte nå :( men det er sikker borte til i morgen :)

På bildet ser dere nærmeste nabo mot sør - svigers :)
Kjempekjekt å ha de så nære.


Her har dere nærmeste nabo mot nord - gravstedet.
De er i alle fall stille og rolige ;)


Og vi bor i Fjøset. Inne i den delen som en gang var sauefjøs.
Resten er under oppussing, men når det blir ferdig blir det bare lækkert.
Bilder kommer senere.

Nedenfor er det et utsnitt av muren rundt Fjøset.
Nr. 1 lurte på om det var det to gode naboer som hadde murt det??
Det var passe skakt og skjevt til det mente han :)


Ha en fortreffelig onsdagskveld!!

Jeg skal kose meg med GERILJABRODERIET mitt ;)

Hilsen Guri

4 kommentarer:

Skjerstad sa...

Ja bor du i fjøset ja :) Så kult , gleder meg til å se flere bilder altså :) For et fantastisk fint sted du bor på .Stille og rolig mot nord He he ;) Nå kjenner jeg at jeg er veldig spent Geriljabroderiet !

Ha en fin dag i morgen
klemmer fra Janne :)

gult hus i svingen sa...

så herlig å bo i fjøset og bygge om det:) Det kan jeg tenke meg blir bærre lækkert ja:) Man venner seg da vel til å ha en kirkegård som nærmeste nabo, og du har jo rett, de er stille:) Ikke noe mye festing og høy musikkspilling der i gården(kirkegården;))
Geriljabroderi...no snakke vi:)

klem fra Trine:)

Unknown sa...

JAAAAAAAAAA!!!!!!!!HUN ER HEEEEEERRRRRR!!!!!HUN TURTE!!!!!JUUUUUHUUUUUUU!!!!! fy flate, kor gorre smart de derre tannkost holderne var!!!

Evy-Ann sa...

Du helde koken med goe kommentarer og flotte bilder, det er ein fryd å lese og sjå :-)
Ja, naboane dine på høgresida er ikkje av dei mest høglytte nei, så sånn sett bu du på ein fredeleg plett av Veiholmen.
Og som vanleg har du rett, no har snøen tekje føyken og forvanlda seg til holke og is, som vanleg ;-)
Ha ein fortreffeleg kveld.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...