torsdag 24. januar 2013

BLAFRE BLAFRE.......


Hvor blir dagene av.........
Oppdaget at bloggen har blitt kraftig forsømt denne uka :(
Selv om man er hjemmeværende, så flyr dagene forbi.


Som noen riktig gjettet i forrige innlegg,
var vi på mandag på jakt etter bjørkeris til å lage fastelavnsris av.
Det er ikke fastelavn før 10 februar, men det var nå vi hadde tid til å produsere ;)


Tirsdag var 10 flotte damer i full gang i Sanitetsheimen fra tidlig morgen :)
Det er 50 års aldersforskjell på oss, men vi har det kjempekjekt likevel.
Masse fliring og gode historier hos denne gjengen :)
Jeg var da yngst med mine 40 år, mens damen i forgrunnen her,
var i andre enden av skalaen med sine 90 år.


Da dagen var ferdig hadde vi laget 120 ris.
Med 10 fjærbunter på hvert ris, blir det totalt 1200 fjærbunter!!


Godt jobbet damer!!!!!
Kjøp gjerne et ris om det kommer noen på døra di.
Pengene går til en god sak :)


Ha en flott torsdag :)
KLÆM Guri

3 kommentarer:

Synøve sa...

Så flott gjeng - tenk hvor mye folkehelse som ligger i slik aktivitet på tvers av alle rare regler vi har laga oss:) Klem fra mæ som e over gjennomsnittet intr. i folkehelse for tida...ny jobb som folkehelsekoordinator i 50% vente på mæ fra mandag....:)

amo sin blogg sa...

Flinke damer !
Eg kjøper alltid ris når sanitetsdamene kjem og sel, men eg lar det stå utfor døra
pga allergi mot fjør og dun ;)
Eg er forresten medlem :)

Ha ein fin kveld !
Anne-Mari

Astrid sa...

Trivelig med fastelavensris da... Og skulle gjerne hatt et inne, men venter til bjørka plager meg ute jeg... :-)
-Astrid.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...