tirsdag 1. januar 2013

STRIKKEÅRET 2012



Da jeg startet på 2012, fant jeg ut at jeg ville føre statistikk
over alt jeg brukte av garn fra garnlageret og alt jeg kjøpte inn/fikk av garn.
Målet var at garnlageret ikke skulle øke nevneverdig ;)



Når man setter seg ned og regner sammen alt man har laget gjennom et år,
kan det nesten bli litt for mye ;)

Sitteunderlag = 7 stk
Tepper = 6 stk
Luer til voksen = 10 stk
Luer til barn = 21 stk
Calorimetry = 11 stk

Læsta til voksen = 6 par
Knelæsta = 4 par
Læsta til barn/baby = 8 par
Lommetøfler = 9 par
Pulsvarmere = 7 par

Kluter = 53 stk
Tunika/topp til barn = 4 stk
Barnejakke = 1 stk
Ullbukse til barn = 1 stk
Skjerf/sjal = 2 stk

Til meg: en tunika og en Dorte-genser
Et par grytekluter
Trekk til krakk
Lampeskjerm
Lyslykter = 2 stk
Heklet putetrekk = 2 stk
Dukkeklær = kjole, dress med tilbehør og teppe

(går du inn på etiketten "strikking" finner du bilde av de fleste prosjektene)


Til sammen har jeg strikket 12.611 gram garn i 2012!

På den andre siden av regnskapet finner vi det som har blitt 
kjøpt/fått i løpet av 2012.
Det ble tilsammen 12.525 gram! (fått 2.825 gram)

Så da kan vi jo konkludere med at det ikke har vært noen 
vesentlig økning i garnlageret for året som gikk ;) heldigvis
Dette får også være et mål for 2013 tenker jeg............


Nye prosjekter er allerede på pinnene. Denne gangen en jakke til Iris ;)
Har også en liten ide om et prosjekt a la bildet over,
men det får heller bli en overraskelse ;)

Er du også av de gale menneskene som synes det er artig å føre statistikk??


Ha en knallbra første dag i 2013 :)

KLÆM Guri

9 kommentarer:

hobbyvimsa sa...

Hei høpp!

Ja da har du brukt strikke pinnene flittig!!!Mye fint har det blitt,og du holder nok mange varme:)

Tusen takk for alle fine ord i året som har gått:)

Ønsker deg et godt nytt år!!

Klem Linda:)

Anna GL (Ekte heimelaga) sa...

Jøsses! Det var statistikken sin. Og produksjonen din har jo vært vill! Har ikke så mye å vise til jeg, nei...

Godt nyttår Guri! :)

Orlaug sa...

Godt nytt år!
Oioi...du verden for ein produksjon du har å vise til i 2012, flittig som ein maur.
Og no sette du meg på ein idè; Å føre statistikk over det eg lagar dette året.....Ja, det vil eg gjere!!
Ha ein fin dag!

AvMeg sa...

For et gøyalt regnskap! På samme måte som jeg liker fine stoffer, så har jeg en tendens til å handle fine garnnøster...Mitt lager har nok økt, har enda alt garnet til Skappelen liggende i posen pluss en diger eske med andre nøster. Tror jeg får ha som mål å IKKE kjøpe mer i 2013 :)

Med kjæleik til livet sa...

jø kor flinke du er ---- mitt lager har celledelt seg ...

godt nytt år - monikaklemma

Elin sa...

WOOOW!

Statistikk..HERLIG! :-)

Hilde sa...

Jeg fører ikke statistikk, men skjønner jo at det egentlig hadde vært litt gøy :) Kjekt å vite liksom ;)
Intensjonene om å minske garnlageret er der, mens kjøpelysten er sterkere... Nytt år, nye muligheter!
Godt nyttår!

KKvinneblogger sa...

Imponerende liste!!!

Godt nytt år! Takk for all bloggkontakt i året som gikk! Lykke til med alle planer for 2013! :)

ide-puffen sa...

Hellu Guri Guri.
Og hæppi nju jer til deg også.
Kjempefornøyd med klutene. De fikk prøvd seg i jula :)
Håper du fikk noe igjen for alt garnet også da.
God natt fra en som ikke helt får lagt seg tidlig.
Tjobing

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...