torsdag 17. januar 2013

ISKALDT



Det er skikkelig kaldt over hele landet for tia.
Alle vann fryser til med tykk is.
For å holde varmen og aktivisere seg litt,
er det greit å bruke det som naturen allerede har laget for deg.

Hva med å lage en liten isskulptur før middag?
Her kommer noen forslag ;)

En engel i skogen.

Skremt Skooby Doo

Heldigvis har jeg ingen bjeller som jeg kan fryse meg fordervet på ;)
Tur med denne tror jeg hadde blitt en kald fornøyelse.

En stol til å slappe av i etter middagen ;)

Hva dette bildet har å gjøre blant alle isskulpturene vet ikke jeg,
men det dukket nå opp, og en viss sannhet kan det kanskje være i det ;)

Ha en frostfri torsdag :)
KLÆM Guri

3 kommentarer:

Synøve sa...

He he -tror det blir skrale greier om jeg skal prøve meg i skulpturbransjen:) Man kunne jo laget en is-festival og latt andre gjøre jobben....;) Var faktisk på en konsert på Røros for noen år siden der en mann ved navn Isungset spilte på is, det var faktisk vakkert og foregikk sjølsagt på et islagt vann:)

Elin sa...

Tenker jeg overlater skulptureringen til andre gitt. :-D
Tenkt å prøve meg på ballonglykter til helga, men der går nok grensa.

Ha en fin dag i fjøset.

Hilde sa...

Tenker jeg satser på den engelen, jeg. Den skulle vel være grei å få til ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...