torsdag 31. januar 2013

TIL INSPIRASJON


Strikkepinnene går hver dag her i Fjøset,
men av og til kan jeg mangle litt inspirasjon.
Er det slik med deg også?
Et nettsøk gjør deg nesten litt for mye inspirert ;)
(alle bilder fra Google)

Hadde ikke gjort noe å ha denne karen som selskap i sofaen.
Med eller uten strikkepinner - samme det ;)

Øyne på stilk

Tviler på at Pusur hadde vært fornøyd med lue ;)

"Raindrops keep falling on my head"

Søte :) og husk - det er ikke lenge til påske ;)

Bolla pinnsvin

Meg finner du i sofaen med strikkinga i dag :)

Ble du inspirert?


Ha en knallbra torsdag :)
KLÆM Guri 


8 kommentarer:

Synøve sa...

He he - du er en kløpper til å få sagt det med bilder:))Her i huset bør jeg nok ikke finne sofaen riktig ennå, er endel tekstiler i fri flyt rundt omkring i huset som bør få komme hjem til plassen sin om du skjønner hva jeg mener....også kalt husarbeid:) Men jeg har faktisk noe på pinnene nå da - sjøl om det bare er arbeidsvotter til gubben - må som tidligere sagt ikke ha for spennende strikking på gang når man SKAL brodere bunadsseler:) Nyt sofalivet med og uten vakre menn og div pinner;))) Klem

Elin sa...

Vel.. det skal nok mer til enn noen søte kyllinger og en katteplagerlue.. skjønt.. han øverste.. ;-)

Ha en fin torsdag

KKvinneblogger sa...

Ja! Her var det mye morsomt og inspirerende :)

Petrinetrollmor sa...

Selvfølgelig kan ein bli inspirert av mindre, men med ein slik herremann i sofaen, er eg redd eg ikkje hadde fått til å strikke, berre sikle.

Innimellom opphenging av kunst, blir det for det meste hekla her for tida.

Ute er det fortsatt vinter og inne godt og varmt.

Ha ein fortsatt flott dag :)

Barwitzki sa...

Tusen takk jeg er herlig inspirert. Øyene på stilk er deilig men jeg vet ikke kanskje jeg tar herre i sofaen...
venter god arbeid?

Anna GL (Ekte heimelaga) sa...

Det pinnsvinet var jo bare så skjønt! Kanskje du kan fylle det med ull og noe som er litt tung, og så bruke den som nålepute? Det er jo genialt! :)

Takk for inspirasjonen! :)

AvMeg sa...

JA, jeg ble inspirert - og fikk meg en god latter. Takk :)

bentetove sa...

Å ja, her var det mange herlige bilder og humor!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...