søndag 13. januar 2013

MER VIKINGUTSTYR


Som mange av dere vet, samler jeg på Tor Viking fra Figgjo :)
og masse flott er til salgs på finn.no............


Dette er det siste tilskuddet til samlingen.
To frokosttallerkener, et askebeger (?), en lysestake, 
en smørsmelter og en kjele.
Veldig godt fornøyd med denne fangsten :)


Lysestaken har funnet plassen sin på kjøkkenet.
Hvor det er skal dere få se en annen dag ;)


Askebegeret ble forfremmet til "lysestake" for kubbelys,
og står ute i en av de mange små gangene/rommene i Fjøset.
Dere ser den langt der borte til venstre ;)
Det var denne kommoden som jeg byttet til meg for 
et stk strikket ullbukse ;) En god handel det også ;)


Inn til venstre i denne gangen holder Handyman på med prosjekt bad.
Mye spekulering og fundering, men det blir helt sikkert bra :)
Når alt arbeidet med badet er ferdig, skal gangen dere 
ser over her også pusses opp og males.
Aldri arbeidsledig når man har et
gammelt hus Fjøs :)


Ha en flott søndag :)
KLÆM Guri

5 kommentarer:

gult hus i svingen sa...

Fine Tor Viking, og de ser ut til å være i bra stand også, Guri :) Jeg er på utkikk etter Tor Viking til deg, men mye av det som er i Fretexbutikkene er vasket i oppvaskmaskin...og da blir de veldig slitt vettu:)
Liker tallerkenhylla på kjøkkenet også jeg da og den superfine kommoden:)
Lykke til med bad i Fjøset, gleder meg til å se det :)
ha en fin søndag:)
Klæm Trine:)

Synøve sa...

Dere har ikke akkurat valgt det enkleste husprosjektet dere heller nei:))) Men; fint blir det - og sikkert litt morsomt med all spekuleringa også, blir liksom mer "litt ditt" - eller? Artig å se de nye tingene dine - var ute i ei iskald tingstuo med noen gjester i går, og jammen ble det en liten handel:) Kjente at det kribla bittelitt etter å komme igang igjen .... Er vi først hekta på brukt så er det visst ingen veg tilbake:) Får trøste oss med at sjøl om det er avhengighetsskapende er det ikke farlig)) Strålende søndag til deg og dine:)

amo sin blogg sa...

Gratulerer med ukas favorittinnlegg hos lille Elin.
Slik kom eg inn på bloggen din, og ser ein flott blogg som eg gjerne vil fylgje vidare.

helsing Anne-Mari

AvMeg sa...

Så greit å kunne bytte slik - en fin byttehandel! Det er vel litt å ta seg til i de fleste hjem, men litt ekstra i en låve :)

Elin sa...

Snasne skatter. :-) Synd jeg har solgt det jeg hadde av vikingen. Men kommer jeg over noe mer, vet jeg hvem jeg skal spørre.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...