fredag 16. september 2011

EN SKATT


I går kom jeg over en skikkelig retro-skatt.
En hel bunke med Norsk Ukeblad fra 1967 og 1968 :))
Jeg var snar og sikret meg noen eksemplarer.

Det som er litt artig med bladet under her er
at Handyman ble født den dagen Harald og Sonja giftet seg :)
29 august 1968


Mange herlige forsider, 
som jeg har en følelse av at står i fare for 
å komme i glass og ramme ;)


For ikke å snakke om reklamene inne i bladene.
Vi fikk oss mang en herlig latter i går kveld da vi kikket gjennom dem :)
Det er ikke måte på hvor herlig og fantastisk alt var på den tia.


Sjekk så fantastisk den vaskemaskinen er........ ;)
Det kommer helt sikkert små reklamedrypp fra 60-tallet senere :)


Denne saftflasken ble også med hjem.
Det er "Ekte appelsinsaft med sukret sitronsaft" 
Ikke småtterier ;)


Blogger jobber ikke helt på min side for tia.
Jeg vises ikke på bloggrollen deres, men jeg er her .........
Er det noen som har et tips????

I dag reiser hele fammen på hotellhelg i Trondheim :)
Det skal bli spennende, med tre (til tider) veldig aktive unger............

Dere får ha ei go helg!!!

Klæm Guri :)

11 kommentarer:

gult hus i svingen sa...

Ja, veit du, i går leita æ og leita æ i bloggelandet for å kommentere hos deg:) Fant deg hos lille Elin:) Trodde det var noe feil med bloggen min jge, så jeg fjerna deg fra bloggrollen og la deg til igjen:) Men hjalp det....NEI:) Takk for oppklaring:)
Trondheim i helga dere, så herlig med hotellhelg:)
Artig med gamle ukeblader og de gamle reklamene er ubetalelige:)
Mange loppiser i Trondheim i helga:)
God helg til deg og dine fra Trine:) Klæm

Elin sa...

Så bra jeg kunne brukes som GPS.. haha. :-D

Flotte blader og morsom flaske. Blir alltid så fasinert av de gamle forsidene. Tenkt så flotte og forseggjorte motfor de glorete greiene med bilder kastet oppå hverandre i vilt kaos slik som nå!


Da har jeg sett linken til GA'en min,og registrert deg med en mengde lodd. :-))

Ha en flott fredag.

Klem

Vores have sa...

Hej Guri.
Sjov med gamle blad og reklamer.
Ønsker dig en god fredag.
Knus Hanne Bente ♥

Mormorfarmor Inger sa...

Du vises på min bloggroller altså!
Herlig 68-talls stoff! Da var jeg veldig tenåring, eller for å si det sånn, femTEN!

Go' hælj og klem fra meg!

Shy sa...

Finfine blad. Desse må du ta vare på.
Og 29.august er ein finfin dato :)
God hotellhelg!

Mayen sa...

Du er på min bloggroll;-)God helg og tur til Trondhjem, klem fra en skikkelig Sana-sol unge!

AvMeg sa...

Så gøy med slike gamle blader! Forsiden med ekornet var kjempesøt, og jeg kunne godt hatt den reklamen for "Sana Sol" på kjøkkenet jeg :-)
God helg :-)

Elisabeth, innerst i veien sa...

Tenk, om førti år sitter neste generasjon og ler seg skakk av de bladene vi leser i dag. :-)

Skjerstad sa...

Der var du ja ! Jeg tenkte på deg i mårres-Skal ikke Guri legge ut i dag ?! jeg er avhengig av bloggen din ;);) Du dukket først opp nå !Stilig med slike blader , og du er jo en kongelig venn å da ;)

God helg !
Klem fra Janne

Whitebite sa...

du vises på min bloggroll også!
det ordner seg nok, no worries!
av og til må man legge blogger inn på nytt, men det er det ikke du kan gjøre noe med, annet enn å oppfordre andre.

God helg, og tur Guri!
Kos deg masse!

Bondekona sa...

Heldig.

Håper dere får en fortryllende luksushelg.
:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...