torsdag 1. september 2011

HVA SKUER MITT ØYE??


Hva er det jeg ser bortpå benken der??



Er det en kopp eller har den gått over grensen og blitt til en mugge??



Ahhh!! Det er jo en skikkelig retro-kopp!! :)



Fantastisk fargespill i brun-rød/oransje-gul/oransje......
Det er jo aldeles så fargene smelter sammen 
i en perfekt symfoni (ha ha) ;)



Perfekt til en mugge med te :))


Det var på en ekspedisjon HER jeg fant denne koppen bortgjemt.
Den inneholdt Handymanns myntsamling,
men den har nå måttet vike for en mer nyttig funksjon ;)

Fin?????
Tja.......mer styggfin ;)

Ha en retro torsdag :)

Klæm Guri :)

17 kommentarer:

Berre Kristin sa...

Ja, for dei som likar retro er nok denne koppen eit funn, gratulerer!! ;)

Eg kan framleis styra meg frå stilen, bortsett frå på hytta. Likar veldig godt tanken om gjenbruk og alt. Men fargane og stilen er (i alle fall ikkje endå) meg, og då blir det feil.

Uansett, gratulerer med funnet!! Te likar eg også;)

Elisabeth, innerst i veien sa...

Jeg må ærlige innrømme at jeg ikke helt spiser retrostilen ennå. Men enkelte ting kan selvfølgelig være dekorative. Mugga di passa jo helt inn på den rustikke benken..Kos deg!

Kristin Kreativius sa...

synes den var lekker jeg! :D Og så minner den veldig om gulvbelegget hos bestemor faktisk! :D Akkurat de samme fargene!

Fin dag til deg Guri! klemmer

Skjerstad sa...

JUHU !!!! Jeg digger denne styggfine koppen :) DIDDER ;)

Klem fra Janne

Elin sa...

Å Guri-malla.. :-D den var jammen retro ja. :-D men så.... spesielt st..fargerik at til og med jeg kan syns den var litt kul.. :-D

Ha en fin dag!

Synøve sa...

Oser 70-tall av den der ja - er nok mange slike gjemt unna innerst i skap og kott;)Klart de er fine - om ikke annet så er de uttrykk for sin tid - og for oss som levde sammen med dem engang gir de enten gode eller dårlige vibber...... Sol og blå himmel over Veiholmen ønskes deg og dine:))

Anonym sa...

Bare ett trenet øye som klarer å oppdage slike skatter!

Nyt teen på den lekre benken :)

Hege A "The not so perfect mum-blogg" sa...

Så flink du er til å oppdage og finne fram retro-skatter!!
Deilig te og kaffebenk du har der!

Hildemiho sa...

jeg syns den styggfine koppen var KUUUUL! og jeg er så fornøyd med broderiet mitt...takk og takk! det kommer et innlegg etterhvert....

Tovepia sa...

Den er styggfin, ja;)
Hadde flere lignende kopper på 70-tallet selv....ikke lenger nå;)
Klemmings;)

Vores have sa...

Hej Guri.
Dejlig retro op.
Ha´en god torsdag.
Knus Hanne Bente

GundaM sa...

søt var den og for et herlig sted å drikke te på da!!!

fin kveld til deg!

Havfruen sa...

Styggfin, helt klart. Digger stilen på bilder hos andre...og på hytta:)
Brunt er jo en motefarge i høst:)
Ha en retro kveld, klemmings:)

Bondekona sa...

Fin.
Nesten helt lik gulvbelegget som var på kjøkkenet da jeg flyttet til gårds.
:)

Pia sa...

Jeg synes den var kul!

Hjertedamas blogg sa...

Jeg likte den!!! Men nå er jo jeg blitt retro-dame, så da hjelper det jo. he-he, kommer jo ann på øynene som ser, hettes det:DDDDD Og joda, vi har vært inne på tanken å gjøre det litt pinlig for gutta boys, men skal vente til etter 01.januar 2012. Da har tidsfristen deres gått ut, så da tar vi tilbake heimen:DDDDD Jamfør reklamen fra IKEA med mor og far som flyr rundt i nettoen med grisemaske!!!!!!! Mulig jeg må lete etter en slik maske og gi Gubben i julegave, bare for å advare hjemmeboende sønner!!!!!! klemz Grethe

Whitebite sa...

kremt..alt er kult hos den kule!!

helt meg,njaaa.. som et barn av det grimme 70-tallet der jeg ble tvangskledd i brunt og oransje..er jeg ikke helt der.

men kul,det var den.
hos deg!

klem♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...