lørdag 11. juni 2011

KJØKKENINNHOLD

Som tidligere nevnt 
har jeg startet prosessen 
med å fylle inn saker og ting i kjøkkenskapene.
Men før dette skjedde måtte 
Handyman 
på ekspedisjon i lagerrommet vårt :)

Han iførte seg hjelm fra Sivilforsvaret
og gikk på med krum hals ;))


Som dere ser er det ikke
riktig alt som er utpakket enda ;))


I kjøkkeneskene dukket det opp forskjellige ting.
Rart hvor fort man glemmer hva man har......
Det er jo ikke mer enn et halvår siden det ble pakket ned ;)


Suppetallerken med "Rødhette og ulven"


Rødhette ser en smule forskrekket ut ;)



"Ser du ikke skiltet din dust!!"


Hadde et sånt fat da jeg var liten,
og ble kjempeglad da jeg fant det igjen på loppis :)



Dessertskål "Frukt og nøtter"



Enda er det mer der som bare venter på å bli blogget om ;))

Ha en fin lørdag :))
Satser på at det blir oppholdsvær om ikke annet......

Klæm Guri :)

7 kommentarer:

Bringebær sa...

Haha, han gikk inn med hjelm ja :) De barneskålene vekket varme minner. Flott å gå på shopping i egne ting, det gjør jeg støtt og stadig!

Mormorfarmor Inger sa...

Smart med hjelm!!! Herlige barneskåler!
Og du - gimping... det måtte jeg google. Niks - ikke no' for meg! Sååååå tålmodig har jeg ikke blitt, haha!

Go' hælj!

Vores have sa...

Hejsa.
Rigtig skønne "børneskåle" - næsten nostalgi.
Knus Hanne Bente

Skolelyst sa...

Elsker slike gamle tallerkener med motiver.
Gleder meg til å følge deg videre.
Ønsker deg en fortsatt fin helg.
Hilsen Benedicte

Seksti delt på fem sa...

haha, selv om jeg har mye rot i den lille bua mi, trenger jeg ikke hjelm. Moro å finne igjen gammelt på nytt! Blir spennende å se hvilke andre skatter som dukker opp etterhvert.

Elin sa...

Herlig!

Datt sa...

Aaaaw, rødehette og ulven, så søøt!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...