tirsdag 28. juni 2011

FROKOST I DET GRØNNE???

ELLER KANSKJE I DET GRÅ????

Her på Veiholmen har sommeren for det meste vært grå og regnfull,
og det har ikke vært så fristende å spise 
frokost ute egentlig.......

Men når frokosten skal inntas ute, skal jeg bruke dette :))

Fant det på loppis i fjor sommer,
og det dukket opp da jeg pakket opp kassene på nykjøkkenet :)

Et fat med søtt motiv :)


Fin liten kopp :)


og ei budeie med geit ;)


Alt i alt 
et koselig frokostsett :))


Ryktene sier at det blir fint vær til helga,
så jeg får se om jeg får tid til å bruke det da :))

Hjertelig velkommen til mine nye følgere :)
Håper dere vil trives sammen med meg her i Fjøset ;)

Ha en solfylt tirsdag der du er :)

Klæm Guri :)

11 kommentarer:

Synøve sa...

Så artig at dere spiste på trappa vår:))) Nydelig frokostsett det der du, fint med sånt som dukker opp og man har glemt at man har:)))

Bondekona sa...

Kjempefint!
Unner deg finfint sommervær til å spise frokost ute resten av sommeren.
:)

Elin sa...

Flott frokostsett! Nå er det bare å tråle loppis etter resten av serien... ;-))

Ha en flott dag!

hobbyvimsa sa...

Hei høpp Guri!!

Herlige service,satser på fint vær til helgen så du kan nyte denne herligheten utendørs:)

Ja jeg skal ta det med ro det beste jeg kan,men ikke lett med to små hihi!!

Ha en fin tirsdag!!

Klem Linda:)

tulipa sa...

Så flott frokostsett! Håper inderlig du får brukt det til helgen! Nå fortjener vi vestlendinger litt sommer!!
:)

Siri sa...

Åååå, det var et nydelig sett. Ta godt vare på det og brukd et hver en glade stund du kan.

Vi hadde en deilig solfylt nordmørssommer i fjor - satser på det samme i år. Pleier å være fint rundt Olsok.

Shy sa...

Ja, la oss håpe på frokost i det fri! Fekk faktisk det på søndag :)

Vores have sa...

Smukke ting du har købt.
Her i det midtjyske har der været over 25 grader og høj sol hele dagen.
Ha´en god tirsdag aften.
Knus Hanne Bente

Unknown sa...

Så nydelig frokostsett!!!

Det e jo så greit at frokost må en ha uansett, så du får jo brukt det :o)
Satse på fint vær da, for det e jo kjekkast ;o)

Ja, sant det e det besta når de søte små ligge på lading sånn? Uimotståelig!

Whitebite sa...

det der var nyyydleig! helt skjønt!
du er så flink til å finne masse fine skatter du Guri!

Whitebite sa...

*nyyydelig (skriver bare feil i dag jeg..grrr)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...